ما که تاکنون هیچگونه #گزارشی از روند پیگیری قرارداد ۳ میلیاردی منعقد شده با تیم حقوقی #محمد_علی_خبیری نه دیده ایم و نه شنیده ایم، هر چه بوده صحبتهای کلی و اینکه در حال پیگیری هستیم بوده و آن هم نه از زبان خود خبیری و این که با وجود ۳۰۰۰ برگ سند و مستنداتی شامل تخلف، تحریف، قانون گریزی و … در کجای داستان این پیگیری قرار داریم به همان اندازه می دانیم که امام جمعه اردکان می دانست D19 کجاست.
امام جمعه بافق اعلام موضعی داشتند از تریبون نماز جمعه سال ۹۲ که باعث گشایشهایی در روند پرونده شده و کمک شایانی به پیشرفت جمع آوری مدارک کرده، فرماندار بافق گفته و می گوید نمی توانم گزارش بدهم ولی در کنار دیگر مسئولین پیگیر هستیم، نتیجه کل پیگیری شورای چهارم جمع آوری اسناد و نامه ای بود که وزارت کشور در آن ابهام را پذیرفته که آن نامه هم توسط استانداری و در زمان استاندار سابق با جوابی بدور از واقعیت به فنا رفت، شورای پنجم با امید به استاندار فعلی کار را شروع کرده و همچنان منتظر هماهنگی تشکیل جلسه بین مسئولان دو شهرستان توسط معاون سیاسی استاندار است و هر از گاهی موضعی در این خصوص گرفته می شود، استانداری که فعلا و علی الحساب رفتنی است و شایعاتی نیز بر نماندن طالبی در پست معاونت سیاسی استانداری یزد وجود دارد، نماینده بافق در مجلس نیز بدون استفاده از اهرمهایی که در اختیار دارد و اینکه کمکی در پیشبرد این موضوع بکند گفته باید این موضوع از طریق قضایی پیگیری شود؛ سوال، پرونده سه میلیاردی پیگیری مرزهای جغرافیایی بافق با وکالت خبیری به کجا رسید، اصلا خبیری کجاست؟ چرا در جلسات کارگروه شرکت نمی کند؟ چرا گزارشی از پیگیری پرونده شکایت که توسط تیم حقوقی وی و به گفته مسئولان شهرستان در حال انجام است به مردم داده نمی شود؟! اگر قرار بود که مسئولان شهرستان خودشان پیگیری کنند و دنبال جلسات و غیره باشند پس فلسفه وجودی شکایت و تیم حقوقی این وسط کمی نامعلوم نیست؟! یکی برای ما نیز توضیح دهد، شنیدیم صباغیان به خبیری ماموریت داده که به شدت قضیه سهم شهرستان از سهام شرکت سنگ آهن، یکی از بندهای صورتجلسه ۱۶ بندی معروف را پیگیری کند، قبلا نیز با وجود پرداخت فقط ۶۰۰ میلیون تومان از کل سه میلیارد، پیگیری آنومالیهای جدا شده شرکت سنگ آهن نیز به تیم خبیری داده شده بود، این در حالی است که بنا به شنیده ها خبیری در پایان شورای چهارم درخواست قسط دوم از سه میلیارد را داشته ولی قسط دوم را نگرفته هیچ، ماموریتهای اضافی هم به او و تیمش در قالب همان قرارداد داده شده است، ظاهرا تیم وکیل پرونده مرزهای جغرافیایی هر کاری قرار هست بکند به جز مقوله اصلی و اصل موضوعی که قرارداد اولیه به واسطه آن منعقد شد.
جناب آقای خبیری شما بافقی هستید لطفا خودتان بیایید و برای مردم بافق توضیح دهید داستان چیست؟! اگر پرونده از مسیر اصلی خود خارج شده شفاف به مردم توضیح دهید، نکند قبری که سالها ما و مردم محروم و رنجدیده بافق بر مزار آن می گریم مرده ای در آن نباشد؟!
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *