مواد لازم
پاستا (صدفی) به مقدار لازم

قارچ بمقدار دلخواه

فلفل دلمه ای یک عدد

رب گوجه فرنگی 2-3 قاشق غ

گوشت چرخ کرده 300 گرم

پنیر پیتزا به مقدار لازم

پیاز 1 عدد بزرگ

فلفل . نمک . زردچوبه. آویشن

طرز تهیه :
میتوانید با مایه دلخواه آن را پر کرده و میل نمایید. از مایه گوشتی ماکارونی معمولی گرفته تا انواع سوسیس یا مرغ و سبزیجات …

پاستا صدف دریایی را مطابق با دستور روی پاکت آماده کنید. ابتدا در یک قابلمه آب بریزید، وقتی که آب به جوش آمد 2 قاشق روغن و یک قاشق نمک اضافه کنید. پاستا را در آن بریزید.برای خوشرنگ شدن پاستا کمی زردچوبه به پاستای در حال جوش اضافه کنید.

وقتی پاستا نرم شد، آن را در آبکش ریخته و با آب سرد بشویید.

برای مواد داخل پاستا:پیاز را خرد کرده با کمی روغن تفت دهید. گوشت چرخ کرده را به آن اضافه کنید. فلفل دلمه را نیز به آن اضافه کنید و رب گوجه فرنگی را با کمی آب رقیق کرده به مواد در حال تفت اضافه کنید. سپس قارچ را خرد کرده به مواد اضافه کنید.با کمک قاشق داخل پاستا صدفی را از مواد پر کنید.

سپس پاستا صدفی را با مواد بالا پر کنید.

حالا بسته به ذائقه تون سس قرمز ( نصف لیوان آب و رب گوجه فرنگی و ادویه ) و یا سس سفید ( بشامل) روی پاستا ها بریزید. ولی من گوجه رنده شده رو با پیاز سرخ شده ته ظرفم ریختم و پاستاهای شکم پر رو داخلش چیدم و پنیر پیتزا روش ریختم . سپس روی ظرف را فویل پیچیده و چند تا سوراخ ایجاد کرده و به مدت 30 دقیقه داخل فر بگذارید. ( فری که از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده باشه) پس از گذشت این مدت ظرف را از فر بیرون آورده، فویل روی ظرف را بردارید. و داخل ظرف مورد نظرتون تزیین می کنید .

نووش جون

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *