امام جمعه بافق در دیدار با جامعه ورزش : مسئولین ورزش در کنار تربیت جسم به تربیت روح و روان جوانان نیز توجه خاصی داشته باشند.
به گزارش عصر بافق ؛ در اولین روز از هفته تربیت بدنی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق به همراه جمعی از پیشکسوتان، روسا و نواب رئیسان هیئت‌های ورزشی و همکاران ستادی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق دیدار کردند.

آیت الله سید جواد سلیمانی در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به فعالان عرصه ورزش و جوانان شهرستان ابراز امیدواری کرد: مدیران و مسئولین ورزش در کنار تربیت جسم به تربیت روح و روان جوانان نیز توجه خاصی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جسم و روح انسان دارای ابعاد پر رمز و رازی است خواستار توجه بیشتر متولیان ورزش به ابعاد روحی در کنار پرورش جسم شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بافق گفت: در بعد انسانی ، استعدادهای بدنی فراوانی را می توان ظاهر کرد اما مفید بودن آن برای انسان مشروط بر این است که این توان جسمانی به دست آمده در چه راهی استفاده شود.

آیت الله سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش افزود: پرورش روح و جسم باید در کنار هم صورت گیرد و پرداختن به جوانی و مسائل جوانان،امور فرهنگی و فرهنگسازی موکدا باید انجام شود و اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه با اهمیت ترین امور در ورزش زمانی معنا پیدا می کنند که هدفمند باشند و آموزش اخلاق و اخلاقمداری نیز باید در کنار پرورش جسم رشد و توسعه پیدا کند گفت: پهلوانان واقعی میادین ورزشی کسانی هستند که از نظر جسمی و روحی خودشان را ساخته اند و به لحاظ ایمان ممتاز هستند.
امام جمعه بافق در ادامه خاطرنشان کرد : ورزشکاران ما باید به عنوان سنبل یک پهلوان در نظام خانوادگی، نظام اجتماعی و نظام کاری مثمرثمر باشند، به ویژه که در افق ۱۴۰۴ و اهداف متعالی آن به پهلوانان سازمانی نیاز داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایتهای امام جمعه محترم و دیگر نهادها و ارگانها که در پیشبرد اهداف ورزش شهرستان کمک نموده اند گزارشی از وضعیت ورزش شهرستان ارائه کرد.
رضا نارگانی با بیان اینکه روسا و نواب رئیسان و دیگر اعضای هیاتهای ورزشی بدون هیچ چشمداشتی در هیاتها فعالیت می نمایند از زحمات تک تک این عزیزان نیز تشکر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *