شهردار بافق گفت: 2 پروژه ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در این شهر به بهره برداری می رسد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، سید علی نوروز زاده در دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی افزود: “مسیر پارک گام ” و پیست دوچرخه سواری از جمله پروژه های ورزشی است که به همین مناسبت در تفرجگاه آبشار بافق افتتاح می شود.
شهردار بافق به تشریح پروژه پارک گام پرداخت و افزود: در راستای ایجاد خدمات ورزش عمومی برای همه مردم، این مسیر در تفرجگاه آبشارایجاد شد.
وی گفت: مسیر پارک گام بافق به طول پنج کیلومتر برای تعطیلات پایان هفته خانواده ها و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نو جوانان ساخته و آماده بهره برداری شده است.
وی تصریح کرد: طرح ملی “پارک گام” یک رویداد ورزشی رایگان و خانواده محور است که در فضای باز و در دامان طبیعت بدون محدودیت سنی، جنسیتی و توانایی جسمانی، با سهولت مورد دسترسی عموم قرار دارد.
نوروززاده خاطر نشان کرد: اجرای طرح ملی پارک گام، خدمتی دیگر از شهرداری بافق است که با هدف ارتقای سطح تندرستی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مردم ساخته شده است.
وی همچنین از افتتاح نخستین پیست دوچرخه سواری کوهستان استان یزد، همزمان با هفته تربیت بدنی در شهر بافق خبرداد و افزود: عملیات این پروژه شامل طراحی و زیرسازی ، مراحل روسازی مسیر، تامین سنگ جدول و روشنایی، نصب علائم ایمنی، ایستگاه های دوچرخه و استراحت،آبخوری و فضای سبز است که مورد بهره برداری قرار می گیرد.
نوروززاده تصریح کرد: این پروژه به مساحت ۶ هزار مترمربع با هزینه 6٫۵ میلیارد ریال ساخته و تکمیل شده است.
وی ، دوچرخه سواری در میان فضاهای بکر و نیز چشم اندازهای بسیارزیبا و سر سبز تفرجگاه آبشار بافق را از جمله ویژگی های منحصر به فرد این پیست برشمرد.
نوروززاده همچنین از رویکرد جدید شهرداری بافق در طراحی و احداث مسیرهای مناسب برای استفاده از دوچرخه درحمل و نقل عمومی به منظور پاکیزگی هوا و ورزش در فضایی مفرح خبر داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *