مدیر عامل جدید شرکت سنگ آهن بافق : اولین برنامه من ارتقا اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم بافق است.
به گزارش خبرنگار عصر بافق ؛ مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید سنگ آهن با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی در بافق برگزار شد.
علی اکبر رحیمی درحاشیه این آیین، ارتقا اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم را مهمترین هدف خود خواند و افزود :  شرکت سنگ آهن در حد توان و تا جایی که قانون اجازه دهد برای توسعه شهرستان برنامه دارد.
وی بیان داشت : قصد داریم سنگ آهن را از شرکت صرفا معدنی به صنعتی معدنی تبدیل و چرخه تولید فولاد را در شهرستان تکمیل کنیم .
مدیرعامل سنگ آهن در پایان خاطر نشان کرد : با مساعدت مسوولان برای تامین خوراک صنایع جوار معدنی برنامه ریزی می کنیم.

پ.ن :  قول های مدیرعامل جدید سنگ آهن را به خاطر می سپاریم .

  1. ذبیح الله کارگران

    سلام
    با توجه به بیانات آیت الله سلیمانی در جلسه معارفه دکتر رحیمی ایراد فرمودندکه درچندسال گذشته مدیران بومی در سازندگی بافق موثر بوده اند امیدواریم که با رسمیت یافتن مدیر عاملی دکتر رحیمی برای بزرگترین مرکز سنگ آهن دربافق شاهد پیشرفت ورونق شهرمان به سمت صنعتی شدن آن باشیم که برای بار دیگر ازاین آزمون سرافراز بیرون بیایند. در بخش اهمیت دادن به قشر زحمتکش کارگر ها ی سنگ آهن بافق که از برنامه هایشان مطرح نمودند که این قشر خدوم و زحمت کش با دیدن چراغ سبز از مدیران همت خود را مضاعف خواهند کرد اهمیت داده شود . همچنین در بحث صنایع جوار معدنی هم بتوانند طرح های نیمه تمام ودر حال اجرا را به سرانجام برسانند.
    آرزوی موفقیت و پیشرفت برای این مدیر بومی را از خداوند منان خواهانیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *