با توجه به اتفاقاتی که در کشور در حال رخ دادن است و وضعیت اقتصادی اجتماعی و فرهنگی دچار تغییر و تحول قرار گرفته، هر مسلمانی می بایست بر اساس اعتقادات دینی ، خود را برای یک رویداد تاریخی و تحولی عظیم در کل جهان اماده کند.

بهتر است به سخنرانیهای اساتیدی چون استاد پناهیان ، دکتر رائفی پور ، استاد شجاعی، علیرضا پورمسعود و … که در مورد این دوران می باشد رجوع نمود.

اگر به احادیث ‌و روایات مراجعه کنید درخواهید یافت که در اخرالزمان شیعیان مورد امتحان و ازمون قرار خواهند گرفت !
گروهی با ادعای مسلمانی با پرچمهای سیاه دست به قیام و خونریزی گروهی دیگر از شیعیان در سوریه و عراق خواهند پرداخت (سفیانی)

کشور یمن در گیر جنگی سخت با اعراب قرار خواهد گرفت که این جنگ نسبتا طولانی بوده تا اینکه قیام یمانی! صورت خواهد گرفت.(سیدیمانی)

سپاهی از مردان فارس به رهبری سید خراسانی به کمک شیعیان سوریه و عراق خواهند امد و با لشکر سفیانی! درگیر جنگ خواهند شد که در نهایت مسلمانان بر کفار پیروز می شوند.

در همین دوران در ایران اتفاقاتی رخ خواهد داد که کشور را به سوی فتنه و اشوب پیش خواهد برد!

واجب است مردم ولایی ایران اطاعت از رهبری را سرلوحه خود قرار داده تا از این ازمون سخت، سربلند بیرون بیایند که شرط رستگاری، در اطاعت از ولایت فقیه می باشد (سید خراسانی)

باید مسلمانان در جهت افزایش اعتقادات دینی خود عمل نمایند تا پس از گذشت این دوران و ظهور منجی عالم در صف دوستان و یاران ان حضرت قرار گیرند و در نهایت پیروز این ازمون بزرگ باشند.

محمود حاجی محمدی

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *