رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی ۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان بافق برگزار می شود.

به گزارش عصر بافق ؛ با حضور رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ، نماینده شهرداری ، نماینده اورژانس ، نماینده آموزش و پرورش ،نماینده باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن و جمعی از روسا و نواب رئیسان هیاتهای ورزشی اولین جلسه تدوین و هماهنگی ویژه برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد .

رضا نارگانی در این جلسه با بیان اینکه از 26 مهرماه تا 2 آبانماه به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است گفت : برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی و همایشهایی را در این هفته پیش بینی نموده ایم که برای اجرای آنها نیاز به همکاری همه ارگانها و نهادها و هیاتهای ورزشی داریم.
وی با تأکید بر اهمیت این هفته به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تأمین سلامت جسمی و روحی جامعه و به خصوص نوجوانان و جوانان که آینده ساز این مملکت می باشند ، خواستار توجه جدّی تر برنامه های اجرایی شهرستان در هفته تربیت بدنی و ورزش شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان بافق برگزاری همایشهای پیاده روی ، کوهپیمایی ،کویر نوردی ، ورزشهای رزمی ، گلریزان قبور شهدا ، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار ، تجلیل از بازنشستگان اداره ورزش و جوانان ، اجرای ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای ، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در تمامی رشته ها و دیدار جامعه ورزش شهرستان با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه و فرماندار شهرستان را از مهمترین برنامه های این هفته عنوان نمود و گفت : پیش بینی می شود با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته تربیت بدنی حدود 50 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان برگزار می شود.
شایان ذکر است در ادامه این جلسه شرکت کنندگان نظرات و پیشنهادات خود را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن برنامه ها ارائه کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *