واکنشی که موجب تعجب و بعضا ناراحتی #اصحاب_رسانه بافق، خبرنگاران و سایتهای خبری شهرستان شد و سوالهایی را برانگیخت که “مسئولیت پیج بافق رسا در اینستاگرام به عهده کیست؟ یعنی دکتر طالبی خبر دارد مسئولیت بافق رسا با چه کسی هست که در پیج آنها از نمایندگان رسانه های بافق دعوت می کند تا در خصوص مرزهای جغرافیایی روشنگری کند و از اهداف پشت پرده برخی پیگیری ها پرده بردارد؟ این نشست روشنگری را کجا برگزار می کنند؟ او که در فضای حقیقی جواب نامه وزرات کشور و مدیر تقسیمات سیاسی کشور را به درستی نداده و برای رفع اختلاف مرزهای بافق و اردکان نشست برگزار نمی کند چطور میخواهد هدف های پشت پرده پیگیری ها رو روشن کند؟ به اضافه اینکه نوشته و یا جواب دکتر طالبی مبارز طلبی نیست یه جور تحقیر هست که شما و نمایندگان رسانه های بیایید بنشینید تا من براتون روشنگری کنم و بگم پشت پرده برخی از پیگیری ها چی هست!!! چطور تاکنون با اینهمه پیگیری رسانه های بافق و درج مقالات و خبر در رابطه با موضوع مرزها و اینکه اقای دکتر پاسخگو نبودند و هیچ عکس العملی نداشته اند ولی در پاسخ به یک پست اینستا گرام ناشناس فوری پاسخ دادند؟!!”
در هر صورت ما که خیلی تعجب نکردیم و از سابقه طالبی کاملا مشخص است که نه تنها هیچگونه کمکی در جهت حل این مشکل نکرده بلکه سنگ اندازیهایی نیز از جانب وی در این داستان صورت گرفته است که از جمله می توان به جواب دروغ و دور از واقعیتی که به نامه وزارت کشور داده شد و طفره و فرار از تشکیل جلسه ای با حضور مسئولین استان و دو شهرستان اشاره کرد که موضع شدید حسن محمدی، رئیس شورای شهر بافق را در پی داشت.
ناگفته نماند که بافق رسا، پیگیری و روشنگریهای خوبی داشته ولی در عین حالی که رسانه های بافق را متهم می کند خودش کاملا گروهی عمل کرده و ضمن اینکه از تمامی امور کاملا مطلع هست همه چیز را نمی نویسد و در حال حاضر این بافق رسا است که به هدف خودش رسیده اما علت جواب طالبی به این پست که از شواهد پیداست دکتر پشت پرده این اکانت را می شناسد به احتمال زیاد دانستن این است که بعد از اتمام فرصت دو ماهه اجرای کامل قانون بازنشستگی دیگر در سمت معاون سیاسی استاندار یزد نخواهد بود، پس بهتر است که با یک جواب چند پهلو و بی فایده که هیچ کمکی به پیگیریها و مطالبات بافقیها نخواهد کرد بلکه اتحاد مسئولین امر و مردم را نیز نشانه رفته مدتی زمان بخرد تا تکلیف کارش مشخص شود. همه اینها به کنار پیجی که پشتش معلوم نیست چه کسی است در جواب معاون سیاسی گفته به صورت جدی پیگیر این جلسه خواهد شد!!! و رسانه و فعالین مجازی را نیز به این جلسه دعوت خواهد کرد!! حالا این امر چگونه محقق می شود خدا می داند.
اما نظر ما در خصوص این حاشیه و حواشی که بعد از جلسه ای که تشکیل شدنش و دقیقا با همین موضوع مطرح شده غیرممکن است درست خواهد شد: آنچه مسلم است اینکه اگر دکتر طالبی واقعا فکر می کند رسانه های بافق از پشت پرده ها بی اطلاع هستند کاملا در اشتباه هست، هر رسانه ای بر اساس ذات وجودیش ممکن است از نشر برخی واقعیتها در جهت مصالح مردم خودداری کند و واضحتر اینکه ما مطمئنیم هدف، اصلا پیگیری موضوع اصلی مرزها نیست بلکه زمان خریدن، از این ستون به آن ستون پریدن و از موضوع اصلی عدم تشکیل جلسه با مسئولین استان و دو شهرستان در یک جلسه مشترک جهت اقدام عملی رفع ابهام، فرار کردن است و لاغیر.

چرا که اگر هدف پیگیری مطالبه مردم بافق بود جناب دکتر به جای روشنگری، حمله و تحت فشار قرار دادن کسانی که پیگیر مرزهای جغرافیایی بافق با اردکان هستند روز تشکیل جلسه را برای مسئولین دو شهرستان و استان مشخص می کرد نه اینکه با ادبیاتی احساسی سعی در تبرئه خود و انداختن توپ آن هم دقیقا در زمین پیگیری کنندگان کند.
دکتر طالبی بهتر است دست از بازی با افکار مردم صبور، محروم و دوست داشتنی بافق برداشته و فقط به فکر تشکیل جلسه مذکور باشد و اگر اصرار به تشکیل جلسه روشنگری و افشای پشت پرده اهداف برخی پیگیری کنندگان دارد هر چه سریعتر و نهایتا در چند روز آینده این جلسه را تشکیل دهد، ما منتظریم و استقبال می کنیم.

شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *