- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

هنرمند بافقی از مشکلات خود می گوید / مسوولان شهرستان قول مساعدت می دهند

کمبود فضا و بودجه  مشکل تمامی هنرمندان بافقی است .

به گزارش خبرنگار عصر بافق ؛ نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی هنرجویان نگارستان آسمان در بافق برپا شد.
در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ، مدیر مسوول نگارستان آسمان از مشکلات خود می گوید .
سمیه منصوری  مشکل کمبود فضا برای برپاکردن نمایشگاه و کمبود بودجه  را از جمله مشکلات خود عنوان کرد و افزود : با توجه به آموزش تکنیک های جدید نقاشی جهت خرید وسایل مورد نیاز هنرجویان شدیدا با کمبود بودجه مواجه هستم.
وی مشکل دیگر  خود را عدم استقبال هنرجویان و خانواده هایشان در ۹ ماه تحصیلی بیان کرد و گفت : این وقفه ۹ ماهه سبب ایجاد خلل در آموزش می شود و تمام زحمات سه ماهه من و هنرجویان به هدر می رود و تابستان سال بعد مجددا باید از اول آموزش ببینند.

در ادامه طالعی معاون فرماندار در بازدید از این نمایشگاه قول برپایی غرفه های آثار هنرمندان در میدان خان در دهه فجر داد و حسین ارجمند رئیس اداره ارشاد نیز  قول داد در صورت همکاری مسوولان و تامین بودجه با تاسیس نگارخانه بافق در فازدوم مجتمع اداره ارشاد مشکل فضای مورد نیاز هنرمندان بافقی را حل کند.

مسوول برگزاری نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی در پایان خاطر نشان کرد : مسوولان همیشه قول مساعدت می دهند اما در حد حرف باقی می ماند امیدوارم  این بار به قول های خود عمل کنند.

پ.ن ۱: رئیس اداره ارشاد گفت قول می دهم اگر سایر مسوولین به قولشان عمل کردند (!!!)  و اعتبار مورد نیاز را تامین کردند، با افتتاح نگار خانه مشکل فضای مورد نیاز هنرمندان شهرستان حل شود!
پ.ن ۲ : ارجمند تاکید کرد : لازمه مساعدت مسوولان و عمل به قول هایشان ؛ وحدت و همدلی و همراهی هنرمندان بافقی با یکدیگر است.

خبر : الناز خالقدادی