انتخابات مجمع سالیانه شرکت تعاونی معدنچیان چغارت بافق در تاریخ ۲۵ شهریورماه با حضور اعضاء و سهامداران این شرکت در محل سالن همایش های آهنشهر برگزار شد.
محمد تقی آقایی رئیس مجمع با بیان اینکه انتخابات با حضور 611 نفر از شرکت کنندگان برگزار و تا پاسی از شب ادامه داشت اعضای اصلی هیئت مدیره را به شرح زیر اعلام کرد: حسین ندافیان با 443 رأی، حسن حیدری پور با 318 رأی، محمد علی ابوطالبی با 314 رأی، سید علی محمد شریعتی 275 رأی، محمد رضا رضایی پور با 273 رأی، مهدی طالعی با 248 رأی و سامان معینی با 238 رأی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.
همچنین محمد رضا شریعتمداری با 228 رأی، فرهاد نوابی با 195 رأی، رحمان مظفری نژاد با 132 رأی و حسن مرتضی نسب با کسب 86 رأی به عنوان اعضای علی ابدل انتخاب شدند.
لازم به ذکر است در این دوره از انتخابات سامان معینی از پرسنل قرار داد دائم شرکت سنگ آهن به عنوان نیرویی جوان توانست یک کرسی از هیئت مدیره این شرکت معدنی که اکنون با توجه به حجم کاری که در شرکت سنگ آهن بافق در اختیار دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار شده و روزهای اوج خود را سپری می کند را به خود اختصاص دهد.

عکس : محمود تقی زاده بافقی

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *