نشست #کارگروه مطالبات مردم بافق و کارگران شرکت سنگ آهن بدون دعوت و حضور #خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه فقط خبرنگار صدا و سیما حضور داشت، سوالی که به ذهن خطور می کند این است که چرا در این جلسه مهم فقط باید خبرنگار صدا و سیما که همه مطلع هستند در کار کردن اخبار نسبت به سایتها و رسانه های شهرستان دستش خیلی باز نیست و قطعا خط قرمزهای بیشتری نسبت به رسانه های آزاد دارد حضور داشته باشد؟ آیا مردم نامحرم هستند و نباید در جریان اخبار این جلسه مهم قرار بگیرند و یا خبرنگار صدا و سیما خبرنگار تر است؟!
یاد جلسات #شورای_شهرستان افتادیم، اصولا مردم هیچ خبری از فعالیت شورای شهرستان ندارند و کمتر خبر از جلسات این شورا به بیرون مخابره می شود در صورتی که حیطه کاری این شورا بسیار وسیع بوده و با توجه به مشکلات مرزی شهرستان در اطراف و با شهرستانهای همسایه، دهستان سازی، بخش سازی و … اهمیت جلسات و فعالیت این شورا را دو چندان می کند.
چند ماه قبل بعد از اعلام اینکه جلسات شورای شهرستان از این به بعد با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد مقاله ای کار کردیم تحت عنوان “درهای شورای شهرستان به روی خبرنگاران باز شد” همینجا حرفمان را پس می گیریم چرا که از آن به بعد یا جلسه ای تشکیل نشده یا از هیچ خبرنگاری دعوت نشده است.
جلسه کارگروه نیز با توجه به مباحث زیاد و حیطه کاری بزرگ و امور مهمی که باید به آن بپردازد بدون حضور خبرنگاران و مخابره شدن فقط مشروح یک خبر مربوط به شیوه نامه جذب نیروی کار در کارخانجات و شرکتها که بارها انجام شده و با شکست مواجه شده است کمی سوال برانگیز است، نیست؟!
پ.ن.: این امر مسبوق به سابقه است
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *