رضا بردستانی در خصوص #تفکیک_حوزه_های_انتخابیه نوشته که فارغ از کل موضوع و علاوه بر اشاره به شیطنت رسانه ای کمال دهقانی فیروزآبادی و بروز اختلاف بین اعضای مجمع نمایندگان استان به نکات خوبی اشاره شده: “یکی از نزدیکان کمیسیون شوراها می گوید:«در تمامی پلان های ارسالی از استانداری یزد، اردکان مستقل و نام برخی شهرستان ها جا به جا شده است!»”
این یعنی اینکه استاندار غیر بومی به درد این روزها زیاد می خورد و معاون استاندار نیز درس برخی شاگردی کردنها در گذشته را به درستی پس داده و بیچاره مردم یزد و بیچاره مردم محروم استان.
اما در جای دیگری از این نوشته آمده “در این که باید حوزه های انتخابیه تغییر کند هیچ شکی نیست نکته ی قابل تأمل سه پلانی است که استانداری به عنوان پلان های پیشنهادی مطرح کرده است؛ در این پلان های سه گانه چند نکته ظریف وجود دارد:
الف/ در هر صورت اردکان مستقل است
ب/ در یکی از پلان ها میبد هم مستقل می شود
ج/ کوچک ترین توجهی به ابرکوه تفت و خاتم نشده است
د/ یزد دو نماینده ای می شود”
وای بر ما، وای بر ما که در هر صورت یک شهرستان مستقل است، این یعنی اینکه در کل استان همه نخبه ها، نویسنده ها، روزنامه نگارها، سیاسیون از هر دو جناح، تاثیرگذاران و … همه و همه به تماشای این شوی منزجر کننده و آزار دهنده نشسته اند و هیچ کس حرفی نمی زند، چرا؟! به کجا داریم می رویم؟! استان یزد به کجا دارد می رود؟! چرا کسی حرفی نمی زند؟! چرا کسی صدای محرومان استان را نمی شنود؟!
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *