مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت : جشنواره تابستانه فرصتی فراهم کرد تا بافق به خوبی به مردم استان یزد و حتی ایران شناخته شود.
به گزارش عصر بافق ؛ مصطفی فاطمی در حاشیه بازدید از سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی گفت : بافق علی رغم پتانسیل خوبی که در حوزه گردشگری داشت به عنوان یک مقصد گردشگری به خوبی شناخته نشده بود اما از  ۲ سال پیش تا کنون،  روند بهتری داشته است و با وجود کمپ ها و برنامه هایی که در حوزه گردشگری برگزار میشد بافق برای مردم شناخته شد.
وی در خصوص سمپوزیوم ساخت مجسمه های شنی بیان داشت : ساخت مجسمه های شنی که بیشتر مخصوص ساحل است اکنون در کویر برگزار شده و اهتمامی که شهرداری بافق در برگزاری این جشنواره برای سه سال پیاپی دارد سبب شناخته شدن آن در بین جشنواره های کشوری شده است.
مدیر کل میراث فرهنگی -گردشگری- صنایع دستی استان یزد افزود :  جشنواره تابستانه فرصتی فراهم کرد تا بافق به خوبی به مردم استان یزد و حتی ایران شناخته شود و قطعا برگزاری چنین رویدادهایی سبب دیده شدن سایر پتانسیل های شهر و رشد گردشگری خواهد بود.
فاطمی ادامه داد : برگزاری این رویدادها در کنار سایر جاذبه های گردشگری سبب شده  بافق به محور گردشگری در استان تبدیل شود.
وی تصریح کرد : اولین محور گردشگری استان ، شهر یزد است و  بافق در کنار  محور چک چک -خرانق و میبد به عنوان دومین محور گردشگری استان قرار گرفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. ذبیح الله کارگران

    سلام
    بایدقدردان شهردار وتیم شورای شهر ودیگر مسولین در شهر باشیم که چندسالیست که بافق را در صنعت گردشگری رونق دادند وتقریبا به تمام استان وحتی کشور شناسانده اند .
    ولی درسالهای اینده اگراز هنرمندان بومی بیشتری وداوران بومی استفاده شود فکرکنم جالبتر بازدهی داشته باشد وراه را بر منتقدان میبندد.
    بازهم سپاس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *