به گزارش عصر بافق؛ ھمزمان با هفته دولت، مدیرکل کمیته امداد استان یزد به همراه رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق با فرماندار شهرستان دیدارو ضمن تبریک هفته دولت به زاده رحمانی پیرامون مسائل مددجویان بحث و تبادل نظر نمودند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات و همکاری های امام جمعه و فرماندار بافق از این دو شخصیت با عنوان دو بال تعالی شهرستان یاد کرد.
محسن علیزاده افزود: خوشبختانه در چند سال گذشته اقدامات مناسبی در شهرستان به ویژه در بحث یاری مددجویان این نهاد صورت گرفته است.
فرماندار بافق نیز در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از حضور ایشان و تشکر از دید مثبت و عملکرد این نهاد در شهرستان بافق گفت: خوشبختانه حس انسان دوستی و یاری رساندن به هم نوعان به صورت روز افزون در حال افزایش است.
زاده رحمانی همچنین پیرامون پیگیری خرید و واگذاری انشعاب گاز 81 خانوار مددجوی منطقه سبزدشت از علیزاده قدردانی و عنوان داشت: مهمترین مشکلی که مددجویان کمیته امداد شهرستان در حال حاضر با آن مواجه هستند تامین مسکن است که با توجه به قیمت بالای مسکن و اجاره بها در شهرستان نیازمند حمایت بیشتر در این زمینه می باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *