نوشته مان را با یک سوال شروع می کنیم؟ چند نفر با مدرک دکتری در اداره کل ارشاد استان و شهرستانهای تابعه مشغول به کار هستند؟!
آیا #تغییر در اداره فرهنگ و ارشاد بافق مثبت بود یا منفی؟ تغییرات کاملا مشهود است مگر اینکه کسی مغرض باشد، افتخار اداره کل استان این باشد که یک دکتر فرهیخته بافقی به خاطر عشق به خدمت به شهرستانش بافق، عشق به خدمت به هنرمندان در هر زمینه ای و عشق به خدمت به عنوان عضوی کوچک در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از حقوق و مزایای بیشتر، کار راحتتر و بدون دغدغه در آموزش و پرورش چشم پوشید.
#بافق_محروم انسانهای #عاشق می خواهد، انسانهای عاشقی که ذره ای دل به صندلی و این پستهای بی ارزش نبندند و فریاد بودجه و نیرو سر دهند که شاید تبعاتی نیز برایشان داشته باشد. از این انسانهای عاشق در بافق کم نیستند فقط باید دیده شوند، چه اما و اگرهایی که نبود در داستان این جابجایی ارزشمند، جناب دکتر طالبی لطفا بیشتر به منابع انسانی بافق بها دهید، ما از شما بیش از اینها توقع داریم، ما زیاده خواه نیستیم، ما حق خودمان را می خواهیم.
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :
  1. ذبیح الله کارگران

    سلام
    ممنون از مطلب خوبتان .واقعا انگشت رو ی مهره ی خوبی گذاستید .نه انگشت اتهام بلکه انگشت تایید یک نیروی بومی وکارامد ودلسوز که در جای خود همه را رو سفید کرده است.
    حالا دیگر مسولین استانی وبومی باید نیروههای خوب بومی را شناسایی وبه انها میدان بدهند ودر جای خود به کار ببندندد.انشاالله که هرروز شاهد رشد روزافزون در زمینه فرهنگ وهنر شهرستانمان از طرف دکتر ارجمند باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *