فرماندار بافق : بزرگترین مجتمع آبرسانی شهرستان بافق با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان در شهرک صنعتی مبارکه  به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار عصر بافق ؛ به مناسبت هفته دولت ،  مراسم افتتاح ۷۰ طرح عمرانی ، رفاهی و خدماتی  با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی برگزار شد.
محمد زاده رحمانی در حاشیه این آیین گفت :  70 پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 61 میلیارد تومان در بافق  به بهره برداری می رسد .
وی مهمترین این پروژه ها را افتتاح بزرگترین مجتمع آب آشامیدنی شهرستان با اعتباری بالغ بر چهار  میلیارد تومان  عنوان کرد و افزود : مجتمع آبرسانی روستای مبارکه ۷۰ درصد از آب مورد نیاز روستاهای حاشیه شهر را تامین می کند درنتیجه فشار بر روی شبکه آب شهری کاهش می یابد.

فرماندار بافق افزود: ساختمان دادگستری، مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران، مجتمع رفاهی- ورزشی کارگران و…  عمده پروژه هایی است که امروز به بهره برداری رسید .
زاده رحمانی بیان داشت: همچنین در بحث صنایع جانبی و تبدیلی بخش کشاورزی نیز 2 واحد به بهره برداری رسید که برای اولین بار خرمای نخل کاران بافقی در شهرستان جذب و ذخیره سازی و در نهایت فرآوری و بسته بندی خواهد شد.

وی ادامه داد : همچنین در حوزه راه و شهرسازی، راهداری، حوزه دهیاری ها، جهاد کشاورزی، مخابرات و… پروژهایی هستند که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

فرماندار در پایان خاطرنشان کرد : حدود پنج کیلومتر از بزرگراه یزد – بافق آماده بهره برداری است و زیرسازی ۶ کیلومتر جاده انجام شده و عملیات روکش آسفالت آن باقی مانده است که به زودی تکمیل می شود.

خبر : خالقدادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *