ھنرمندان و اصحاب رسانه خواستار حمایت همه جانبه مسئولان و مردم شدند

به گزارش عصر بافق؛ دیدار اهالی هنر و رسانه با امام جمعه شهرستان بافق برگزار گردید.
امام جمعه شهرستان بافق با اشاره به ظرفیت ها واستعدادهای هنری در شهرستان عنوان کرد اگر نگاهی به تاریخ داشته باشیم درمی یابیم که شهرستان بافق از زمان های قدیم هنرمندان خوش فکر وخوش ذوق را در دامن خود پرورانده است.
و آثار به جا مانده از آن ها در زمینه خوشنویسی،حکاکی،شعر و ادبیات بیانگر هوش سرشار واستعداد ذاتی و هنری مردمان این دیار بوده است و وظیفه ما حفظ ونگهداری این میراث معنوی وانتقال آن به نسل های آینده می باشد تا روح خود باوری در جامعه تقویت شود.
آیت الله سید جواد سلیمانی با اشاره به دغدغه ها و مشکلات جامعه هنری که توسط هنرمندان بیان گردید عنوان کرد در جلسه شورای اداری حتما موارد ذکر شده را مطرح خواهم کرد و ان شاءالله با حمایت همه جانبه مسئولان و مردم از هنرمندان،شاهد تعالی وپیشرفت هنر در شهرستان خواهیم بود.
رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی نیز با تبریک دهه امامت و ولایت و تشکر ویژه از امام جمعه برای وقتی که در اختیار هنرمندان گذاشتند عنوان کرد که هنرمند با وزن عاطفی و ایدئولوژیکی که دارد می تواند با هنر خود جامعه را تکان دهد.
وی وظیفه هنرمند را ترسیم خوبی ها وزشتی ها جامعه دانست و عنوان کرد که هنرمندان با زبان وزمان درون با مخاطب ارتباط برقرار می کنند و راز جاودانگی اثر هنری هم در همین نکته نهفته است.
وی با اشاره به مشکلات جامعه هنری اظهار داشت که یکی از شاخص های توسعه یافتگی جوامع،توجه آن جامعه به مقوله هنر و هنرمند است و باید مقوله هنر دغدغه مردم و مسئولان باشد تا آثار با کیفیت وعالی عرضه شود.
رییس اداره ارشاد با توجه به استعدادهای هنری در شهرستان عنوان کرد که اگر شرایط مناسب و لازم فراهم شود و هنرمندان مورد حمایت جدی قرار گیرند شاهد رشد استعدادها خواهیم بود .
دراین جلسه هنرمندان و اصحاب رسانه به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند و خواستار حمایت همه جانبه مسئولان گردیدند.

لازم به ذکر است ؛ پیشنهاد برگزاری این جلسه از سوی امام جمعه بود و وی در پایان خاطر نشان کرد : مشکلات را از اداره فرهنگ و ارشاد مطالبه کنید من نیز در شورای اداری وشورای فرهنگ عمومی شهرستان پیگیری میکنم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *