- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

لطفا از مجوزی که حکم طلا را دارد به شدت محافظت کنید

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در بافق گفت: #مجوز_استخدام ۵ نیرو برای #پلی_کلینک_تخصصی بافق اخذ شده است.
در ابتدا از نماینده محترم مردم تشکر و قدرردانی می کنیم از اینکه پیگیر مجوز استخدام نیروی پلی کلینیک تخصصی بافق شدند و ما به شما با ضرس قاطع می گوییم که تمام اداره های بافق از #کمبود_نیرویی که طبق قانون می بایست داشته باشند و ندارند رنج می برند و در راس همه آنها فرمانداری شهرستان، لطفا اخذ مجوز استخدام را به تمام اداره های بافق در حد وسعتان بسط دهید و نظارت بر جذب آنها نیز داشته باشید چرا که شایعاتی مبنی بر جذب ۵ نفر نیرو در گذشته برای همین پلی کلینیک وجود دارد که یا بافق و پلی کلینیکش را ندیده اند و یا اگر دیده اند به مدتی محدود و منتقل شده اند، به کجا و بنا بر کدام قانون نمی دانیم؟! البته نوشتیم شایعات و شایعاتی دیگر که شنیده بودیم قبلا تحت عنوان مطلب “پلی کلینیک یا درمانگاه یا …؟” از مسئولین تامین اجتماعی و پلی کلینیک پرسیدیم (قابل توجه کسانی که به ما می گویند اینقدر بر طبل بومی و غیر بومی نکوبید، هر دو مسئول بومی هستند) و عدم جواب دهی مناسب و شفاف سازی نشان از واقعیاتی تلخ دارد، سوالها را به این بهانه دوباره تکرار می کنیم:
۱- ساختمان واقع در بلوار ورودی شهر چیست؟
۲- با توجه به پاسخ سوال اول چه امکانات و تجهیزات سخت افزاری برای چنین مکانی نیاز هست و اکنون چه تجهیزاتی در آن ساختمان مستقر و در حال استفاده است؟
۳- ساعت کاری پاسخ مورد اول باید به چه شکل باشد؟ ظاهرا در تعاریف پلی کلینیک تخصصی که خواندیم نوشته بود شیفت های کاری و از آن برداشت شبانه روزی می شود.
۴- تعداد نیروی مورد نیاز پاسخ مورد اول چند نفر است و اکنون چند نفر در آن ساختمان مشغول به کار هستند و با چه ساز و کاری جذب شده اند؟
۵- آیا در گذشته افرادی بوده اند که با استفاده از چارت سازمانی و فضای ایجاد شده ساخت این ساختمان در بافق جذب شده باشند و اکنون در بافق نباشند؟
۶- آیا تجهیزی بوده که برای این ساختمان خریداری شده باشد و به علت نبود متخصص لازم از شهرستان به مکان دیگری منتقل شده باشد؟
البته این مورد هم هست، صحت و سقمش را اصلا تایید نمی کنیم و عینا به نقل از یکی از گروههای تلگرامی اینجا ذکر می کنیم “دروود بر همشهریان عزیز بافقی، یک نیروی غیر بومی در بافق در درمانگاه … به نام … در قسمت داندانپزشکی مشغول به کار است . در حالی که مدرک دیپلم هم شاید نداشته باشد (بدون گزینش و … امتحان رسمی ) از مسولین .جناب اقای صباغیان .جناب فرماندار که میگن دلسوز هستن .از مسولین انتظامی و امام جمعه شدیدا خواستار پیگیری هستیم. این نوشته در حالی است که در گروها و بارها گفته شده است. مگر خود بافقی ها چلاق هستند، واقعا کسایی که میتوانند پیگیری کنند و نمیکنند خدا کنه زندگیشون اتیش بگیره. گروه جوانان انقلابی”
نماینده محترم و مسئولین مربوطه لطفا از #مجوزی که در این زمان حکم طلا را دارد به شدت محافظت کنند چرا که خیلیها در استان برای چنین مجوزهایی دندان تیز کرده اند.
شورای سردبیری عصر بافق