معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از افتتاح ۴۵۴ پروژه در شهرستان‌های استان یزد در طول ایام هفته دولت خبر داد.

به گزارش عصر بافق، محسن صادقیان امروز در نشستی خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت امسال در ۱۰ شهرستان استان یزد در مجموع ۴۵۴ پروژه افتتاح می‌شود که برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: بیش از هزار میلیارد ریال از این میزان سرمایه گذاری ملی، ۷۰۳ هزار میلیون ریال استانی، ۸ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی، هزار میلیون ریال خیری و بقیه از سایر منابع است.

صادقیان، میزان اشتغال‌زایی این پروژه ها را در مجموع ۳ هزار و ۵۸ شغل اعلام کرد و افزود: بیشترین اشتغال‌زایی پس از شهرستان یزد مربوط به ابرکوه و پس از آن شهرستان اشکذر است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۴۵۴ پروژه، ۴۳۷ پروژه افتتاحی، ۹ پروژه آغاز عملیات ساخت و هشت پروژه بازدیدی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به اینکه این طرح‌های در حوزه‌های مختلف افتتاح و بهره‌برداری می‌شود، یادآور شد: ۲۴ پروژه در بخش آبرسانی، ۴۹ پروژه در حوزه فرهنگی ورزشی، ۲۸ پروژه در بخش صنعتی، ۲۵ پروژه در حوزه بهداشت، ۳۷ پروژه در بخش کشاورزی، ۲۴۲ پروژه در حوزه عمرانی و ۴۹ پروژه نیز در بخش گردشگری افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

صادقیان ادامه داد: در این مدت در مجموع ۱۶ پروژه در ابرکوه، ۲۹ پروژه در اردکان، ۱۸ پروژه در اشکذر، ۴۰ پروژه در بافق، ۲۳ پروژه در بهاباد، ۲۶ پروژه تفت، ۳۳ پروژه در خاتم، ۳۶ پروژه در مهریز، ۳۷ پروژه در میبد، ۳۷ پروژه در یزد و ۱۵۹ مورد در مناطق مختلف استان، افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

وی از مهم‌ترین این پروژه‌ها به اجرای طرح‌های هادی روستایی، افتتاح ۱۸ خانه بهداشت و مرکز سلامت در سطح استان، گازرسانی به ۱۵ واحد صنعتی بزرگ، مجتمع آبرسانی بخش مرکزی ابرکوه، ساماندهی ورودی ۱۴ روستا و … اشاره کرد.

منبع : خبرگزاری مهر

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *