فرماندار بافق در بازدید از اداره آب و فاضلاب شهری بافق بر اهمیت احداث مخزن ذخیره آب شهرستان تاکید و یادآور شد: پیگیر می شویم تا هر چه زودتر عملیات احداث مخزن 10 هزار مترمکعبی در بافق آغاز شود.

به گزارش عصر بافق؛ محمد زاده رحمانی در آستانه هفته دولت با حضور در اداره آب و فاضلاب شهری بافق ضمن دیدار و گفتگو با رییس و کارمندان از نزدیک در روند خدمات دهی و برنامه های این اداره قرار گرفت.
رییس آبفا بافق در حاشیه این بازدید به بیان گزارشی از اقدامات انجام گرفته و برنامه های توسعه ای پیش رو در امر زیرساخت آب و فاضلاب شهرستان پرداخت و گفت: از جمله مهمترین پروژه های در دست اقدام بهسازی خطوط انتقال آب و ساخت بزرگترین آب شیرین کن استان در بافق با ظرفیت 2000 مترمکعب در روز می باشد.
احمد کارگران افزود: یکی از نیاز های اساسی شهرستان در تامین آب شرب شهروندان ساخت مخزن 10 مترمکعبی می باشد.
در ادامه فرماندار بافق نیز رشد زیرساخت های اساسی بافق با توجه به روند توسعه ای شهرستان را امری ضروری عنوان کرد و گفت: پیگیر می شویم تا هر چه زودتر عملیات احداث مخزن 10 هزار مترمکعبی در بافق آغاز شود.
محمد زاده رحمانی افزود: با ایجاد مخازن آب با ظرفیت بالا علاوه بر ایجاد امنیت خاطر شهروندان در موضوع تامین آب، می توان گامی در جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل نیز برداشت.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *