به پیشنهاد و دعوت محمد رضا صباغیان، نماینده بافق در مجلس شورای اسلامی که در کنفرانس خبری از خبرنگاران و نویسندگان بافقی خواسته بود تا بر روی صحبتها، سوالها و نطقهایش در مجلس بیشتر کار کنند لبیک می گوییم و از آن لحظه به بعد سعی کردیم تا رصد کنیم ولی چه کنیم که ما منافع شهرمان برایمان در اولویت قرار دارد، دلیلش را نمی دانیم، شاید شرایط و درک ما از محیط پیرامونمان، شاید در آینده تغییر کنیم، شاید شرایط تغییر کند، شاید…
بگذریم رصد اخبار ما را به این خبر کوتاه از کانال بافق خبر رساند: “صباغیان هم طرح یک فوریتی #شفافیت_آرای_نمایندگان را در مجلس امضا کرد، بهترین معیارهای ارزیابی نمایندگان توسط مردم این است که بدانند نمایندگان آنها در خصوص طرحها و لوایح مختلف در مجلس چه نظراتی داشتند. طرح یک فوریتی شفافیت آرای نمایندگان با امضاء 29 نفر از نمایندگان تحویل هیئت رئیسه مجلس شد. اسامی باقی حامیان شفافیت آرا را با شما در میان خواهم گذاشت. توئیتر نوشت حاجی دلیگانی”
درود به صباغیان، درود به نماینده بافق، صباغیان که پس از ورود به مجلس و رویارویی با واقعیاتی که در مجلس جاریست از منتقدین سرسخت خود مجلس به شمار می رود و بارها گفته مجلس در بسیاری از امور و در داستان نظارت ضعف شدید دارد و به نوعی با رفتار خود ثابت کرده که به شدت آرمان گراست با رای به طرح یک فوریتی شفافیت آرای نمایندگان نشان داد به خود و رای خود شک ندارد و از قرار گرفتن شفاف تمام آرایش در موضوعات مختلف در اختیار مردم واهمه ای ندارد، اما آیا بقیه نمایندگان مجلس نیز اینچنین هستند؟ چند نفر با افکار صباغیان در مجلس می توان یافت؟ در شرایط فعلی که اکثر نمایندگان مجلس در حال لابی، چانه زنی و معامله جهت امتیاز گرفتن برای حوزه های خود هستند و با دید مثبت نه برای منافع شخصی خود، آیا صباغیان در نهایت پس از گذراندن ۴ سال دوره نمایندگی خود در زمره نمایندگان موفق قرار خواهد گرفت؟
ای کاش همه نمایندگان صباغیان بودند و صباغیان برای حوزه اش کمی کمتر صباغیان بود.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *