رییس شورای اسلامی شهر بافق در کنفرانس خبری روز خبرنگار: “خیلی از مسایل را نمی توانم بگویم تا رسانه ای بشود! بسیاری از کارها بر عهده صباغیان است که #لابی_گری شود، صدرصد به لابی گری معتقدم، این حرف باقی زاده با واکنش تند خبرنگار ی مواجه شد.”
و در ادامه: “بنده شدیدا به لابی گری معتقدم.”
حس محمدی، سخنگوی شورای شهر در کنفرانس خبری روز خبرنگار: “شهری که دراستان یزد بیشترین کمک گرفته است از طریق لابی گری بوده است.”
و در ادامه: “بحث لابی گری یعنی اعمال نفوذ”
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه: “هیچ گاه توجیه یا لابی گری که حقوق مردم را ضایع کند قبول ندارم. اما برای احقاق حقوق مردم از مسیر قانونی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نمی کنم.”
لطفا دست از سر واژه “لابی” تفسیر و معنی آن و اینکه قبول دارید یا ندارید بردارید، شما هر طوری که می توانید بدمید فقط تو را به خدا بدمید، با چه زبانی باید گفت شهرستان بافق در شرایط حساسی قرار دارد و به همین خاطر است که تمامی هجمه ها و بلاتکلیفی ها به یکباره بر پیکر نحیفش نازل شده و دست از سرش برنمی دارند. شرایط حساسی که گذر از آن به کمک و همراهی تمامی مسئولین با هم و در کنار هم نیاز دارد و حل و فصل آن از عهده یک یا چند مسئول خارج است، همه با هم و در کنار مردم باید قرار بگیرند تا نقطه عطف مطالبات شهرستان و توسعه بافق رقم بخورد.

شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *