رییس شورای اسلامی شهر بافق در کنفرانس خبری روز خبرنگار: “شهرداری بافق نباید وابسته به عوارض سنگ اهن باشد! پیشنهاد من این است جلوی طرحها را بگیریم و سرمایه گذاری در طرح ها کنیم. باید نگاهمان از عوارض سنگ آهن به سمت سرمایه گذاری و درآمدزایی برای شهرداری تغییر کند.”
حسن محمدی، سخنگوی شورای اسلامی شهر در کنفرانس خبری روز خبرنگار: “وقتی ما کار را در شورای اسلامی شهر بافق شروع کردیم معتقد به سرمایه گذاری بودیم اما به علت بدهی بالای ۱۰ میلیارد تومانی شهرداری این موضوع محقق نشد.”
همانطور که قبلا نیز نوشتیم چون قانونگذار دست شهرداری را در سرمایه گذاری در زمینه های مختلف باز گذاشته است، بهترین کار سرمایه گذاری و ایجاد درآمد ماندگار برای شهرداری است که البته کمی از خودگذشتگی می خواهد چرا که گرفتن پول از یک دست و هزینه کردن در طرحهای عمرانی هر چند که هنر نیست ولی به نوعی تبلیغ است اما سرمایه گذاری در کوتاه مدت جواب نمی دهد و ممکن است بذرهایی که شورای چهارم می کارد، میوه هایش در شوراهای بعدی به ثمر بنشیند و دقیقا به همین دلیل رفتن به سمت تعدیل و مدیریت طرحهای عمرانی و بیشتر سرمایه گذاری در طرحهای کلان سود ده که آینده شهر و شهرداری را تضمین کند از خود گذشتگی نیاز دارد اما ماندگار است.
شورای پنجم می توانند با در میان گذاشتن موارد سرمایه گذاری برای درآمد بیشتر در آینده با مردم آنها را قانع کند تا برای طرحهای عمرانی تعریف شده در حوزه شهر کمی حوصله به خرج داده و به منتخبین خود اعتماد کنند.
ما به عنوان یک رسانه حاضریم طرحهایی که شهرداری در آن سرمایه گذاری می کند را به اطلاع مردم شریف بافق رسانده و در این خصوص فرهنگ سازی کنیم.
به عنوان نمونه اکنون شهرستان بافق تشنه و آماده سرمایه گذاری در زمینه نیروگاههای #خورشیدی و بادی است که شهرداری با توجه به بودجه ای که در اختیار دارد می تواند در این خصوص پیش قدم شود.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *