#صباغیان نماینده مردم بافق در جلسه انجمن اهل قلم شهرستان عنوان کرد: “کار نماینده #قانون_گذاری و #نظارت است، شما که آبادی کشور را می خواهید بیایید عهدی ببندید که ما هیچ انتظاری از مسوولان نداریم اما قوانین را اجرا کنند!”
جناب آقای صباغیان همه بافقیها شما را با همان انتقادات تند و گزنده و سخنرانیهای داغ و بی پروا دوست دارند، در زمانی که شما مسئولیتی نداشتید هیچ مسئولی از تیغ انتقاد شما در امان نبود، اجرای درست قوانین و نظارت روی آنها بر عهده شماست و وظیفه اصلی شما، ولی از ما نخواهید که همه مثل شما رفتار کنیم، در این اوضاع استان و شهرستان که خودتان بهتر از هر کسی به آن واقفید ما از مسئولین هیچ انتظاری نداشته باشیم؟!! نکند چون خودتان در حال حاضر جز مسئولینی که باید #پاسخگو باشند هستید چنین درخواستی دارید؟! از کدام #قانون حرف می زنید؟ همان قانونی که یک شهرستان ۷۰ هزار نفری را در تفکیک حوزه های انتخابیه مستقل کرد و در کنارش ۵ شهرستان دیگر را در یک حوزه قرار داد؟ از قانونی که به یک شهرستان اجازه می دهد به مرزهای شهرستانهای دیگر دست درازی کند؟ دقیقا بگویید از کدام قانون؟ از همان قانونی که یک جاده نزدیک به دوازده سال در حال ساخت است یا از قانونی که طرح فولاد ملی را به تعطیلی کشانده؟ (یا بهتر بگوییم همان مافیایی که خودتان گفتید)، از قانون نانوشته ای که یک شهرستان نمی تواند #فرماندار_بومی داشته باشد (هر چند که فرماندار قبلی و فعلی شهرستان نسبت به وسعشان عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته اند) یا از قانونی که ۳۵ نقطه از شهرستانی را با صورتجلسه ای به همراه تعهد به بازگشت بی قید و شرط جدا می کنند و بعد از ۹ سال اکنون برایش مذاکره می کنند تا بخشهای دیگری از بافق را بدهند؟!
ما به عنوان یک ایرانی به شما می بالیم و اگر به عنوان یک ایرانی بخواهیم نماینده انتخاب کنم قطعا با عملکردتان دوباره به شما رای خواهیم داد و ای کاش نمایندگان دیگر نیز چنین بودند اما واقعیت چیز دیگری است، ما در درجه اول به عنوان یک بافقی و پس از آن به عنوان یک ایرانی به شما رای دادیم، ما به شما رای دادیم چون به عنوان بخشی هر چند کوچک از مردم ایران #مطالباتی داشتیم که باید به آنها رسیدگی شود. اگر در حوزه شما، استان شما و به خصوص در شهر شما بی قانونیها و بی عدالتیها غوغا کند چطور می خواهید برای مردم ایران پیام عدالت و قانون را به ارمغان بیاورید؟! مردم با هیچ مسئولی عهد اخوت ابدی نمی بندند، آقای صباغیان قبول کنید که تغییر کردید.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *