آنچه در نشست خبری صباغیان با اصحاب رسانه بافق مطرح شد :
–  بازگرداندن ۳۴ نقطه الحاقی بهاباد به بافق؛ جلساتی در این خصوص با حضور فرماندار و شورای هر دو شهرستان برگزار شد و درحال پیگیری خوبی است.
-عمل به وعده های قبل از انتخابات ؛  وعده ای نداده ام و هدفم تنها نظارت بر اجرای قوانین بود.
– عدم امضای شما در طرح سوال از رئیس جمهور (امضا نکردید یا امضا کردید و پس گرفتید ؟)؛ من این سوال را امضا کردم  طی ۴ دوره امضا گرفتند دفعه آخر برای من نیاوردند. تا به حال امضایی را پس نگرفته ام .
–  واگذاری آنومالی های شمالی و میشدوان؛ در جلسه ای که با کرباسیان معاون وزیر صمت برگزار شد و مقرر شد :اولویت با کارگران بومی باشد /کارگری از کار اخراج نشود /کارخانه کنسانتره در بافق احداث شود.
-مردم معتقدند شما بیشتر حرف میزنید و کمتر به حوزه خود میپردازید ؟نماینده : بالای ۵۰ مورد برای بافق بوده است .موسسه کاسپین ، آمبولانس، مجوز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای تجهیزات ، اعتبار ۴ واحد مسکونی پزشکان، ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار محیط زیست، اخذ مجوز منطقه اقتصادی ویژه برای بافق و…  از جمله آن هاست.
-پارتی بازی برای مسوول دفتر؛ حتی سفارش یک نفر را هم برای کار نکرده ام.در خصوص تبدیل وضعیت امیرزاده (مسوول دفتر من) در فلات مرکزی هرکسی جای او بود به جاهای بالاتری رسیده بود .خود امیرزاده پیگیر بوده و سوابق داشته و حقش بوده من هم موافقم هرکس دیگری هم بود موافق بودم اما من هیچ سفارشی در این خصوص نکرده ام .
– شایعه منزل اهدایی از سوی ابویی به وی ؛ صباغیان تا حالا حتی یک ریال از هیچ فردی نگرفته است.
-مدیرعامل شرکت سنگ آهن ؛ آقای رحیمی یکی از گزینه های مدیرعاملی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق است و روند جابجایی وی از یک وزارتخانه به وزارتخانه دیگر در حال انجام است.
-تعطیلی دفتر مهریز؛  شایعه تعطیلی دفتر مهریز را تکذیب میکنم.

لازم به ذکر است؛ در پایان نشست خبری از اصحاب رسانه توسط نماینده تجلیل شد.

عکس : محمدرضا پور فتاحی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *