سومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی همزمان با دهه ولایت در بافق برگزار می شود.
به گزارش عصر بافق ، شهردار بافق با اعلام خبر فوق افزود: وجود تلماسه های بکر و شن های روان با چشم اندازی زیبا در منطقه کویری بافق یکی از دلایل برگزاری سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی در این شهر است.

سیدعلی نوروز زاده بیان کرد: برای برگزاری هر چه با شکوهتر این سمپوزیوم، از هنرمندان زبردست مجسمه ساز و طراح کشور دعوت شده است که طرح های خود را تا ۲۹ مرداد به دبیرخانه این جشنواره واقع در شهرداری بافق ارسال کنند.

وی گفت: علاقه مندان به شرکت در این سمپوزیوم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای جشنواره به آدرس Www.Bafgh.Irمراجعه کنند. این سمپوزیوم به مدت سه روز ازتاریخ ۶ لغایت ۸ شهریور همزمان با دهه ولایت در محل مجموعه تفرجگاه آبشاربافق درسطح ملی در قالب جشنواره تابستانی برگزار می شود. تابستان گذشته نیز دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی با حضور جمعی از هنرمندان مطرح کشور در مجموعه تفرچگاه آبشار بافق برگزار شد که مورد استقبال جمع کثیری از مردم و گردشگران قرار گرفت.

  1. ذبیح الله کارگران

    باسلام
    بسی جای خرسندیست که دارای شهرداری جوان وبا فکر هستیم وبا همت ایشان ودیگر مسولین تفرجگاه مثال زدنی را برای شهرمان فراهم اوردند که خود باعث رشد وتوسعه صنعت گردشگری کردیده و همچنین زمینه هنرنمایی از کودکان تا پیرمردهای دیارمان و کشور بزرگمان ایران را ایجاد کرده بایدبه همه این عزیزان خسته نباشی عرض کنیم.
    ولی شهردار محترم وعزیز شهرمان به غیراز پارک ابشار رسیدگیهای دیگری راهم نیازمند است .مشکلات زیاده ولی فعلا به غیر از جاده باقراباد وضع نابسامان کوچه ها بخصوص قسمتهایی که درگیر فاضلاب شهری هستند که فکر کنم ازمدیریت ورسیدگی درستی برخوردار نیست مدنظراست.
    برچه اساسی باید حدود چندصدمتر را یکدفعه شروع میکنند وهمه جای ان ناقص ویا با نیروی کمی در حال فعالیت می باشند که اگر مسافت کمتری را با نیروی بیشتری شروع کنند فکر کنم مشکلات تردد مردم کمتر و مردم قدرشناس ما هم راضی ترمی باشند ویکی مورد مثال زدنی قسمت کوچه کلوپ به طرف کمربندی را حدود یک ماه شاید بیشترشروع کردند وهنوز چاله ها پرنشده و یا دربهای چاله های سر کوچه ها رها شده است.
    شهردارعزیز ودوست داشتنی خواهشا درکنار فعالیتهاومشقتهایی که برای ابادانی شهرمان بافق شبانه روز متحمل میشوید به مسائل و مشکلات کوچک محله ها بیشتر اهمیت داده شود.
    سپاس فراوان

  2. اصغری

    مجسمه هایی که چند سال گذشته با پول مردم بافق ساختند کجاست؟این هنرمندان مجانی میان مجسمه شنی می سازن؟اونایی که ساختن کجاس؟تو این اوضاع بی پولی و مشکلات شهر بافق مخصوصا اطراف میدن خان که به گند کشیده شده آیا حلال و شرعیه که پول مردم را خرج مجسمه هایی کنید که فقط سه روز دوام داره و بعد باد همشونو با خودش می بره؟ هم خوب چیزیه بابا!چقدر خرج برگزاری این ها در پارسال شده؟باش چند تا کوچه را می تونستین آسفالت کنین یا مجسمه مسی بسازین که هزار سال بمونه نه دو روز!!! آقای شهردار شورای شهر بزرگوار چرا … می کنین؟پول شهر را دور نریزین بابا.اقای محمدی و باقی زاده که خودشون یه پا …ان چرا اجازه می دن این … بشه؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *