نماینده بافق و مهریز در مجلس با بیان اینکه مذاکره با آمریکا دردی از مردم دوا نمی‌کند، گفت: افرادی در بدنه دولت هستند که نمی‌خواهند چرخ اقتصاد بچرخد.

به گزارش عصر بافق، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: شرایط اقتصادی کشور کمر اقشار آسیب‌پذیر را خم کرده است، بیکاری و حقوق کم برای خانواده‌های ضعیف و محروم کشنده شده است، از مسئولان و سران قوای سه‌گانه می خواهم از گفتار درمانی دست بردارند و مشکلات مردم را حل کنند.

وی افزود: در بدنه دولت افرادی هستند که نمی‌خواهند چرخ اقتصاد بچرخد، درباره موضوع مذاکره با آ‌مریکا هم باید بگویم مومن دوبار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود، ما چندین سال مذاکره کردیم و هر امتیازی که می‌شد دادیم و به تعهداتمان عمل کردیم اما درنهایت این امریکا بود که بسیار گستاخانه و تمسخر آمیز از برجام خارج شد و تحریم‌های جدیدی را علیه ما به راه انداخت.

صباغیان با بیان اینکه مذاکره با امریکا دردی از مردم دوا نمی‌کند، گفت: در این مذاکره آمریکایی‌ها به ما هیچ امتیازی نخواهند داد و در این زمینه باید با تدبیر بهتری عمل شود.

منبع : فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *