فرماندار بافق گفت:در سال جاری برای ورود نهاده‌ها و خروج محصولات کارخانه فرآوری کود و سم ،ریل فرعی احداث می‌شود.

به گزارش عصر بافق ؛ زاده رحمانی از رفع عمده مشکلات  شرکت فرآوری کود و سم شهرک صنعتی در شهرستان بافق خبر داد و گفت :در سال جاری با اعلام همکاری اداره کل راه آهن، ریل فرعی برای ورود نهاده‌ها و خروج محصولات از این کارخانه به خارج از شهرستان پس از اعلام نیاز ظرف یک ماه احداث می‌شود.

وی با اشاره به رفع مشکلات این کارخانه طی سال‌های اخیر افزود : در سال گذشته مشکل تامین آب این واحد برطرف شده و در سال جاری نیز زیرساخت گاز فراهم شده است.

فرماندار بافق خاطر نشان کرد: یگیر ایجاد بازار فروش برای محصولات کارخانه هستیم که به معدن فسفات بافق متصل شود.

زاده رحمانی تصریح کرد:از طرفی دیگر شرکت خدمات حمایت کشاورزی، محصول تولیدی این کارخانه که کود فسفات است خریداری و در بازار توزیع کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بهره برداری دو کارخانه ذخیره سازی وفرآوری خرما در هفته دولت اشاره کرد و گفت:در این دوکارخانه ذخیره سازی و فرآوری خرما انجام می‌شود.

مدیر کارخانه فروآری کود و سم شهرک صنعتی بافق در حاشیه این آیین نیز ظرفیت این شرکت را۴۰ هزارتن در سال عنوان عنوان کرد و گفت:این کارخانه روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ تن کود سوپر فسفات ساده تولید می‌کند.

ملک زاده با اشاره به عمده مشکلات این مجموعه گفت:فروش محصول به صورت مداوم از عمده مشکلات این مجموعه محسوب می‌شود.

وی بیان داشت:در صورت حل مکشلات، کل تولید واحد مصرف اسفوردی این مجموعه استفاده می‌شود و بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر اشتغال زایی   ایجاد می‌شود.

خبر : پریسا رجبی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *