ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق، پنج نفر سارق حرفه ای را که دست به سرقت ابزار آلات ساختمانی زده بودند دستگیر و روانه زندان کردند.
به گزارش عصر بافق، سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق درباره جزئیات این خبر گفت: با اعلام شکایت شهروندان مبنی بر سرقت های متعدد ابزار آلات ساختمانی از منازل نیمه ساز ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: بر این اساس کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان با تحقیقات میدانی و تلاش شبانه روزی و مستمر خود طی عملیات های متعددی، سارقان را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان طی هماهنگی با مقام قضایی، پنج نفر از سارقان را که بین سنین ۳۰ تا ۴۵ ساله بودند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ کمالی تصریح کرد: با تکمیل شدن پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با حکم قضایی روانه زندان مرکزی یزد شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان از شهروندان علی الخصوص پیمانکاران خواست کلیه وسایل و ابزار آلات ساختمانی خود را در محل مناسب نگهداری و از رها نمودن این گونه وسایل در خیابان و منازل نیمه ساز خودداری کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *