مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد:

اعزام تیم کاروان سلامت و بهداشت و درمان هلال احمر استان یزد به استان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اعزام کاروان سلامت و بهداشت و درمان با ارائه خدمات درمانی، امدادی و فرهنگی به شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه و به منظور ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه روستایی و شهری مناطق متاثر از پدیده خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان در پروژه ای ملی اقدام به اعزام کاروان سلامت از 19 استان کشور به 19 شهرستان تحث تاثیر از خشکسالی نموده است که براساس برنامه ریزی های به عمل آمده جمعیت هلال احمر استان یزد در شهرستان دلگان مستقر خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام اینکه خدمت رسانی جمعیت هلال احمر استان یزد از روز 12 لغایت 16مرداد خواهد بود، بیان داشت: تیمهای کاروان سلامت و بهداشت و درمان اعزامی از هلال احمر استان یزد همگی از اعضای داوطلب این جمعیت بوده و با پشتیبانی و مدیریت جمعیت هلال احمر استان یزد و همراهی مسولین جمعیت هلال احمر دلگان نسبت به تحقق اهداف مورد نظراین طرح اقدام خواهند کرد.

حرازی زاده عنوان کرد: در این طرح پزشکان متخصص و عمومی به همراه برخی از پیراپزشکان از قبیل ماما، پرستار ، روانشناس،کارشناس تغذیه،کارشناس بهداشت محیط و… حضور خواهند داشت .

وی گفت: به موازات اجرای کاروان سلامت، برنامه های متنوعی نظیر اهداء بسته های حمایتی شامل بسته های لوازم التحریر، ملزومات بهداشتی و معیشتی و همچنین طرح نذر آب با هدف ارسال بسته های آب آشامیدنی بهداشتی با مشارکت خیرین و نیکوکاران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در منطقه اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان گفت : جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد عام المنفعه برخود وظیفه می داند از تمام توانش به منظور کاهش رنج و درد مردم استفاده کند و داوطلبان هلال احمر استان یزد در این امر پیش قدم شده اند تا بتوانند خدمتی دیگر را به مردم انجام دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *