مربی کارگاه تراشکاری مرکز فنی و حرفه ای بافق : موازی کاری برخی افراد و ارگان ها عامل تعطیلی ۴ ساله گارگاه تراشکاری فنی و حرفه ای می باشد.

به گزارش خبرنگار عصر بافق ؛ رئیس مرکز فنی و حرفه ای امام علی (ع) بافق گفت :کارگاه تراشکاری مرکز فنی حرفه ای بافق  از سال ۸۲ افتتاح شد و  تا ۸۸ حتی سه شیفت فعال بود اما از سال  ۸۸  تعداد متقاضی کم شد تا الان که ۴ سال است کارآموز ندارد و تعطیل می باشد.
ناظمی دلیل تعطیلی این کارگاه را عدم استقبال مردم عنوان کرد و افزود :طولانی بودن دوره آموزشی و سختی و دقت بالای مورد نیاز برای این رشته سبب عدم استقبال افراد است.
وی ادامه داد : حتی رنجبر نامی حاضر شده است هزینه ها  را بپردازد تا کاراموزان آموزش ببیند و در کارگاه وی مشغول به کار شوند اما باز هم استقبالی نشد.

اما مربی این کارگاه عقیده دیگری دارد و دلیل تعطیلی آن را موازی کاری برخی افراد و ارگان ها می داند.
حمیدرضا خواجه مبارکه در این خصوص بیان داشت : در ابتدا کارگاه  آموزشی تراشکاری با امکانات کمتر در هنرستان بود تا اینکه  کارگاه تراشکاری فنی حرفه ای بصورت مجهزتر راه اندازی شد .
وی افزود : پس از آن دانشگاه آزاد وعلمی کاربردی کارگاه تراشکاری تاسیس کردند درصورتی ک آن ها میتوانستند طبق روال گذشته با فنی و حرفه ای  قرار داد ببندند و دانشجوهای خود را به اینجا بفرستند.
مربی کارگاه تراشکاری فنی حرفه ای در پایان گفت : اکنون از آن دو دانشگاه نیز مانند اینجا استقبالی نمی شود و تجهیزاتشان بلااستفاده مانده است.

خبر : الناز خالقدادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *