در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید اموزش و پرورش بافق، از زحمات 4سال و نیم علی اصغر رنحبر مدیر سابق اموزش و پرورش بافق تجلیل و محمد رضا قاسم زاده به عنوان مدیر جدید اموزش و پرورش بافق معرفی شد.
به گزارش عصر بافق ، آیین تکریم و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش بافق با حضور امام جمعه ،فرماندارو جمعی از مسوولان در این شهرستان برگزار شد.
معاون پشتیبانی اداره کل اموزش و پرورش استان در این آیین بر ضرورت شفاف سازی برنامه ریزی در حوزه اموزش و پرورش تاکید کرد و گفت:مدیریت مشارکتی ،استفاده از خرد جمعی و نظارت مستمر از وظایف اصلی اموزش و پرورش است که باید توجه ویژه ای به ان شود.
دهقان افزود:مدیریت برنامه ها،مدیریت کیفی و تعامل با مردم و مسوولان از دیگر برنامه های مهم این نهاد است.
فرماندار بافق همچنین به اقدامات مهم اموزش و پرورش در سال جاری اشاره کرد و گفت:دو رویکرد مهم ساماندهی و توسعه فضای اموزشی و ارتقا سطح کیفیت اموزش در مجموعه اموزش وپرورش بافق اغاز شده است.
محمد زاده رحمانی از حذف مدارس دوشیفت از ابتدای سال تحصیلی جدید در شهرستان خبرداد و افزود:تلاش بر این است که مابقی فضاهای فرسوده در سال جدید حذف و فضاهای بازسازی شده جایگزین آن شود.
مدیر اموزش و پرورش جدید بافق نیز به برنامه های خود در سال جاری برای ارتقا جایگاه این نهاد درسطح استان اشاره و تصریح کرد:سعی بر این است که بر اساس وظایف سازمانی بتوانیم از تمامی ظرفیت های اموزش و پرورش در شهرستان استفاده کنیم.
محمد رضا قاسم زاده با بیان اینکه رویکرد اموزش و پرورش معلم محور می باشد خاطر نشان کرد:از توان تمامی معلمان در بحث مدیریت مدارس و ایجاد انگیزه در بین دانش اموزان استفاده می شود.
وی جایگاه اموزش و پرورش در سطح استان را مطلوب عنوان و بیان کرد:اموزش و پرورش با مسائل و مشکلاتی روبرو است که قابل حل می باشد.
مدیر اموزش و پرورش جدید بافق افزود: در بحث نیروی انسانی ، در سطح کلان کشور نیاز به ساماندهی دارد و باید با برنامه ریزی و مدیریت، این موضوع را برای سال تحصیلی جدید بر طرف کرد.
گفتنی است: در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید اموزش و پرورش بافق، از زحمات 4سال و نیم علی اصغر رنحبر مدیر سابق اموزش و پرورش بافق تجلیل و محمد رضا قاسم زاده به عنوان مدیر جدید اموزش و پرورش بافق معرفی شد.

 

خبر:  رجبی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *