پدر شهید لردی (جلیلی) که چندی پیش بر اثر بیماری و عملی که داشته در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بافق بستری بوده تصمیم می گیرد با پولی که در نظر داشته با آن به مکه مکرمه مشرف شود برای خرید تجهیزات به بیمارستان کمک کند.
کمک پدر بزرگوار شهید جهت خرید دستگاه رگ یاب و راحتی کار پرسنل بیمارستان صرف شده و اکنون این دستگاه تهیه و به بیمارستان بافق تحویل شده است. پدر شهید می گوید که این کار را به نیت مادر مرحوم شهید انجام داده است.
لازم به ذکر است که چندی پیش و در جریان زلزله کرمانشاه، پدر بزرگوار شهید لردی با پولی که جهت خرید قبر برای خود در امامزاده عبدالله کنار گذاشته بوده اقدام به خرید چند دستگاه کانکس برای اسکان زلزله زدگان غرب کشور می کند.
برای آرامش روح بزرگ و همیشه زنده شهید لردی، روح مادر بزرگوار شهید و سلامتی و طول عمر با عزت پدر بزرگوار شهید دعا کنیم.

  1. ذبیح الله کارگران

    سلام از سایت عصربافق به خاطر درج این خبر:
    شاید عده ای باخواندن این خبر تصور کنند که کار خیرشان را دارند به رخ دیگران میکشانند.
    باید بگویم دوست عزیز نه اینطور این است .شاید هم در نظر علماوو صاحبنظران کار این پدر شهید از هزارتا طواف کعبه ومنی بهتر باشد بدتر نیست .
    این پدر با از دست دادن فرزندش درجنگ تحمیلی نشان دادن که برای حفظ کشور و میهنش ازعزیرترین وجودمان هم باید بگذریم و خدا داده خداهم میگیره چه افتخاری بالاتر ازاین شهادت در راه خدا.ولی با اهداء این دستگاه ،درست که فرزندش را خدا به پیش خود خوانده ولی یاد وخاطرات این شهید وحتی باعث شده که نام ویاد پدر ش را هم همیشه بر زبانها جاری کند وهزاران هزار بیمار دیگر استفاده نمایند .ضمنا این کار بزرگ این پدر شهید یک درس دیگر به ما میدهد که کارخیر به بزرگی و کوچکی ان نیست هدف نیت وانجام دادن ان با خلوص نیت است .
    انشاالله که یاد بگیریم که کارهای خیری را میتوان انجام داد که اجر دنیوی واخروی ان کمتر از زیارت رفتن نیست بلکه بیشتر.
    اجرکم عندالله

  2. امید..

    ایثار در این خانواده ها ذاتی است .. زیارت مکه و آرمیدن در امامزاده از آرزوی هر مرد و زن ( بخصوص کهنسال ) بافقی است.. گذشتن از عزیزش در زمان جنگ و چشم پوشی از این دو آرزوی دوران پیری ، واقعا حرف کمی نیست و صد البته قابل ستودن.. درسی بزرگ در مرحله اول به همه ما و تلنگری به آن آقازاده هایی ست که سهم خودشون رو از سفره انقلاب سوا کردن ..

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *