#بیانیه اعلام عدم موفقیت تاکنون #شورای_اسلامی_شهر و بد قولی مسئولین مربوطه ایمیدرو در خصوص واگذاری آنومالیهای منطقه توسط سخنگوی شورا می تواند دارای تعابیری و تفاسیر مختلفی باشد.
از آن می توان به تغییر سیاستها و رویه ای جدید که با توجه به شرایط و درک جدید موقعیت ها در دستور کار مسئولین بافقی قرار گرفته برداشت کرد و اینکه #چراغ_خاموش حرکت کردن در پیگیری حقوق حقه مردم، #نامحرم دانستن #مردم و جلوگیری از #رسانه_ای شدن موضوعات مختلف و پیگیریهای صورت گرفته دیگر جایگاهی نداشته و مردم باید در جریان تمامی امور و به صورت شفاف قرار بگیرند تا با اطلاع کامل از مسائل در عرصه های مختلف هر کسی بنا به ظرفیت خود در به ثمر رسیدن مطالبات و پیگیریها دستی رسانده و کمک کند. در رویه شجاعانه جدید مسئولین و شورای شهر علاوه بر اینکه گزارش شفاف به مردم می دهند همچنان با قوت و قدرت بیشتر و با اتکا به #مردم و پشتیبانی آنها، نسبت به پیگیری مسائل اقدام کرده و به هیچ وجه ممکن میدان را به نفع زیاده خواهان خالی نخواهند کرد.
اما برداشت دوم از این اقدام می تواند به نوعی غم انگیز و تاسف بار باشد و با توجه به شناخت ما بسیار دور از ذهن است اینکه شورای شهر و مسئولین که قطعا برای صدور بیانیه مذکور هماهنگیهایی بین آنها صورت گرفته، به این نتیجه رسیده اند که کاری از دستشان ساخته نیست و با این اقدام قصد #رفع_تکلیف از خود داشته و با این بیانیه به نوعی به مردم گفته اند: هر کاری می خواهید انجام دهید. اما با توجه به اینکه هر اتفاقی بیافتد ولو اینکه قبل از آن به اطلاع مردم نیز رسانیده شده باشد در پرونده مسئولین فعلی و اعضای شورای شهر و به نام تک تک آنان ثبت خواهد شد این برداشت را می توان تا حدود زیادی منتفی دانست.
حدس ما این است که شورای شهر و مسئولین قصد دارند تا از اطلاع رسانی شفاف به مردم در چانه زنی و مذاکرات آینده به عنوان اهرم فشاری در رسیدن به مطالبات واقعی مردم استفاده کنند، پس بر مردم و نخبگان بافقی است تا همچون گذشته به مسئولین و منتخبین خود در شورای شهر اعتماد کرده، پشت سر آنان قرار گرفته و گروهها از متهم کردن همدیگر به شدت پرهیز کنند و هر حرکت و اقدامی را با اطلاع کامل مسئولین و شورای شهر انجام دهند، باشد تا مردم شهرستان بافق از بیداری و حرکت بزرگ خود نتیجه گرفته و از این موقعیت حساس سربلند بیرون آیند.
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *