ساعت #خاموشی در بافق تغییر کند / #مردم فشار زیادی تحمل نکنند / مسئولان با #مردم ارتباط بهتری داشته باشند / باید به #بخش_خصوصی کمک کرد

آیت الله سلیمانی، امام جمعه بافق در خطبه های نماز 29تیرماه مطرح کرد؛
🔷لزوم تغییر ساعت خاموشی ها در بافق؛ با اشاره به درخواست های مردم و شرایط ویژه دمایی،باید ساعت خاموشی ها در بافق تغییر کند تا مردم فشار زیادی را تحمل نکنند.
🔷با تبریک هفته کرامت به تشریح این واژه پرداخت و به کرامت خداوند در قرآن اشاره کرد؛ انسان کریم خطا نمی کند و دست بخشنده دارد و کمک می کند و کرامت واژه ای قرانی است.
🔷با اشاره به محور سخنان مقام معظم رهبری در نشست با هیات دولت؛تهیه راه اقتصادی برای ثبات اقتصاد و شجاعت و عزم راسخ مسوولان برای عبور از مشکلات کشور از محورهای مهم سخنان مقام معظم رهبری در این نشست بود.
🔷باید جهادگونه وارد صحنه شد و مسوولان دولتی باید با مردم ارتباط داشته باشند و باید با روشنگری بگویند که دشمن با هزار نیرنگ می خواهد به اقتصاد کشور ضربه بزند و باید در این مسائل آگاه بود.
🔷باید به بخش خصوصی کمک کرد تا با توان اقتصادی بیشتر، سرمایه گذاری خوبی انجام شود.
🔷با اشاره به سفر دکترولایتی به عنوان نماینده رهبر انقلاب و رئیس جمهور به روسیه؛ این یک سفر دیپلماسی بود و همه دنیا از دستاورد های این سفر تعجب کرد و این پیامها قبل از هر چیز مربوط به روابط دوجانبه می‌شوند که ابعاد مختلفی داشته و شامل همکاری‌های سیاسی، تجاری، اقتصادی و دیگر عرصه‌هاست.
🔷در جریان این دیدار قبل از هر چیز مسائل مربوط به ابعاد مختلف روابط دوجانبه روسیه و ایران مورد بررسی قرار گرفته است.
🛑تشریح دلایل نا آرامی های بجود آمده در عراق از دیگر مباحثی بود که امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نماز به آن اشاره کرد. / بافق آنلاین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *