- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

آب پاکی دولت روی دست نمایندگان مجلس / مجمع نمایندگان و استانداری طرح های جایگزین را ارائه دهند

پایه و سنگ بنای #بی_عدالتی در تفکیک #حوزه_های_انتخابیه استان که در مجلس پنجم و با ریاست ناطق گذاشته شده بود و با استقلال از بیخ و بن اشتباه #اردکان در آن روز باعث اعتراضهای فراوان از طرف مرکز استان و شهرستانهای کمتر برخوردار شده بود و می رفت تا با افزایش دو نماینده کمی ملایمتر شده و از فاصله شگرف ایجاد شده بکاهد، اکنون با مخالفت دولت به بهانه بار مالی با چالش جدی مواجه شده و همه امیدها را به یاس و ناامیدی بدل کرده است‌.

طرح اشتباهی که در #مجلس_پنجم کلید خورد و پس از ده سال مطابق قانون بازنگری نشد تا یک نماینده به مجلس اضافه شود و اکنون با گذشت بیش از ۲۰ سال دوباره با چالش مواجه شده تنها نتیجه ای که به ذهنها متبادر می کند این است که تمامی مشکلات ما از مجلس و بی کفایتی برخی نمایندگان آن نشات می گیرد.

در هر صورت امکان مخالفت با اضافه شدن ۲۰ نماینده به مجلس شورای اسلامی و به تبع آن دو نماینده به حوزه های انتخابیه استان به شدت قوت گرفته است و می طلبد تا استانداری و مجمع نمایندگان استان نسبت به بررسی طرحهای جایگزین اقدام کنند.

امری که مسلم، مبرهن و واضح است اینکه در صورت تصویب اضافه شدن فقط یک نماینده به حوزه های انتخابیه استان، به هیچ وجه ادامه #استقلال_اردکان وجود نداشته و مسئولین مربوطه حتی به آن فکر هم نکنند. امیدواریم که این اتفاق ناخوشایند با تدبیر دولتمردان و مجمع نمایندگان استان به بهترین شکل ممکن مدیریت شده و به امپراطوری اردکان در استان خاتمه دهد.
شورای سردبیری عصر بافق