پایه و سنگ بنای #بی_عدالتی در تفکیک #حوزه_های_انتخابیه استان که در مجلس پنجم و با ریاست ناطق گذاشته شده بود و با استقلال از بیخ و بن اشتباه #اردکان در آن روز باعث اعتراضهای فراوان از طرف مرکز استان و شهرستانهای کمتر برخوردار شده بود و می رفت تا با افزایش دو نماینده کمی ملایمتر شده و از فاصله شگرف ایجاد شده بکاهد، اکنون با مخالفت دولت به بهانه بار مالی با چالش جدی مواجه شده و همه امیدها را به یاس و ناامیدی بدل کرده است‌.

طرح اشتباهی که در #مجلس_پنجم کلید خورد و پس از ده سال مطابق قانون بازنگری نشد تا یک نماینده به مجلس اضافه شود و اکنون با گذشت بیش از ۲۰ سال دوباره با چالش مواجه شده تنها نتیجه ای که به ذهنها متبادر می کند این است که تمامی مشکلات ما از مجلس و بی کفایتی برخی نمایندگان آن نشات می گیرد.

در هر صورت امکان مخالفت با اضافه شدن ۲۰ نماینده به مجلس شورای اسلامی و به تبع آن دو نماینده به حوزه های انتخابیه استان به شدت قوت گرفته است و می طلبد تا استانداری و مجمع نمایندگان استان نسبت به بررسی طرحهای جایگزین اقدام کنند.

امری که مسلم، مبرهن و واضح است اینکه در صورت تصویب اضافه شدن فقط یک نماینده به حوزه های انتخابیه استان، به هیچ وجه ادامه #استقلال_اردکان وجود نداشته و مسئولین مربوطه حتی به آن فکر هم نکنند. امیدواریم که این اتفاق ناخوشایند با تدبیر دولتمردان و مجمع نمایندگان استان به بهترین شکل ممکن مدیریت شده و به امپراطوری اردکان در استان خاتمه دهد.
شورای سردبیری عصر بافق

  1. ناشناس

    وظیفه اقای صباغیان جهت رقابت با رقبای قدری که هر شهر داره آماده میکنه با رد طرح افزایش نمایندگان سخت شد از همون اول داد زدیم که بچسبد به ارایه راه حل مشکلات مردم منطقه و گول چهارتا که همش تعریفشو میکنن نخورد.شنیدم حالا که در سراشیبی افتادن دوباره دارن دنبال نیروی فعال و از جان سیر شده میگردن واسه تبلیغات دوره اینده.
    با این روند بی اعتمادی نخبگان بویژه در بافق هم امیدی به جناب نماینده بومی نخواهد بود.چون امید مردم که بعداز ۳۷ سال نماینده دار شده بودن ناامید شد با لین عملکرد بویژه عملکرد منفی دولتیون و مسولان اتتخابی دوران ایشان.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *