- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

پیمانکار خودش باید پیگیری کند

طالعی رئیس اتاق اصناف: من کارفرما هستم پیمانکار خودش باید برای کار پیگیری کند.
به گزارش خبرنگار عصر بافق ؛ در خبر قبل خواندید که مدیرعامل شرکت فرا طرح نوین سازان در تماس با عصر بافق گفت : قرار بود شرکت ما نمای ساختمان اصناف را طراحی و اجرا کند تا این که بدون اطلاع قبلی نمای آجر سفال توسط فرد دیگری اجرا شد . از این رو به سراغ رئیس اصناف رفتیم تا به قول معروف یک طرفه به قاضی نرفته باشیم .
رئیس اتاق اصناف شهرستان بافق در این خصوص گفت : هیچ قراردادی با شرکت مذکور منعقد نشده است و ما هیچ تعهدی نداشتیم حتی نگفتیم که طرح شما حتما اجرا می شود و در آن جلسه تنها گفتیم طرح را توجیه کنید نه اینکه کار می شود.
طالعی بیان داشت : اینکه در زمان ریاست قبلی با آنها توافق شده بود را ما پاسخگو نیستیم. وی افزود: ما طرح پیشنهادی را به چندین کارشناس نشان دادیم و همه اتفاق نظر داشتند که این طرح قابل اجرا نیست چرا که مناسب شرایط بافق نیست، ارتفاعش زیاد است همچنین طول عمرش کم است و در حال حاضر طرح دیگری با نصف هزینه آن در حال اجراست در ضمن آنها حتی یک سابقه کار اجرایی نداشتند و ما نمی توانستیم برای چنین پروژه بزرگی ریسک کنیم.
طالعی در خصوص فاکتور گرفته شده و ارائه آن به فرمانداری بیان کرد: پیش شرط هر کار اجرایی، ارائه فاکتور است و این یک امر بدیهی است .
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه چرا حداقل تماسی با آنها نگرفتید و اطلاع ندارید گفت : من کارفرما هستم، آنها پیمانکار هستند و باید برای پیگیری کار خود مراجعه کنند نه این که من تماس بگیرم و زمانی که آمدند من نبودم چرا دوباره مراجعه نکردند؟!
رئیس اصناف در پایان بیان کرد: اینکه من به آنها گفتم ” دنبال مصالح بروند بعد قرارداد ببندیم صحت ندارد” من هیچ قول و تعهدی ندادم !