- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

این رسمش نبود !

مدیرعامل شرکت فرا طرح نوین سازان : این رسمش نبود کاش حداقل یک تماس میگرفتند!

طی تماس تلفنی با خبرنگار عصر بافق ؛ فردی که خود را جمالی، مدیرعامل شرکت فرا طرح نوین سازان معرفی کرد ، گفت : در رابطه با خبر” طلسم نمای ساختمان اصناف بافق شکسته شد ” مطلبی است که باید با شما در میان بگذارم.
جمالی بیان داشت : در زمان ریاست قبلی اتاق اصناف در خصوص نمای ساختمان اداره مذکور، مزایده ای برگذار شد که در آن شرکت ما با کمترین قیمت پیشنهادی برنده و طرح نمای سنتی متناسب با فرهنگ و اقلیم شهرستان ارائه شد.
وی ادامه داد : در شرف قرداد ،رئیس اصناف عوض شد ، پس از انتساب رئیس جدید برای پیگیری طرح خود به اتاق اصناف مراجعه کردم اما در آنجا به من گفتند بودجه نداریم .
مدیرعامل شرکت فراطرح نوین سازان خاطر نشان کرد : پس از چند روز با تماس تلفنی رئیس به جلسه هیات اصناف رفتم ، در آنجا از طرح و قیمت استقبال کردند و مقرر شد من به دنبال مصالح،استادکار و… بروم اما قراردادی بسته نشد .
جمالی تصریح کرد : هیات اصناف از من فاکتوری جهت ارائه به فرمانداری گرفتند و من نیز به دنبال مصالح و استادبنا رفتم.
وی افزود : پس از مدتی متوجه شدم که بدون هیچ گونه هماهنگی و اطلاع قبلی نمای ساختمان را آجر سفال کردند.
مدیر عامل شرکت فراطرح نوین سازان گفت: به اصناف مراجعه کردم و علت را جویا شدم گفتند بودجه نداریم!
جمالی ادامه داد:  درست است که از لحاظ قانونی چون با ما قرارداد نبستند حقی ندارم اما از لحاظ اخلاقی چطور ؟! ما یک ماه وقت گذاشتیم،طراحی کردیم حتی طراحی نورپردازی را بصورت رایگان انجام دادیم، به دنبال مصالح و استاد کار رفتیم .
وی در پاسخ به این سوال که چرا قرارداد نبستید بیان داشت : هر دفعه بحث قرارداد پیش آمد  بهانه ای آوردند که به دنبال مصالح بروید یا فاکتور بیاورید بعد قرارداد ببندیم و…
مدیرعامل شرکت فرا طرح نوین سازان در پایان گفت : ما از این کار گذشتیم اما این رسم انسانیت نیست ! و سوال من از رئیس اتاق اصناف این است که چرا حداقل یک تماس با من نگرفتند و بگویند بودجه نداریم و کار را به دیگری سپردیم ! این خواسته زیادی است ؟!

پس از این تماس به سراغ طالعی رئیس هیات اصناف رفتیم  تا صحبت های وی را نیز بشنویم که در خبر بعدی متن کامل آن را می خوانید.

خبر : الناز خالقدادی