بیش از530داوطلب بافقی کنکور سراسری در رشته های ریاضی،تجربی و انسانی در دانشگاه پیام نور این شهرستان با هم رقابت می کنند.
به گزارش عصر بافق، معاون پرورشی و فرهنگی اموزش و پرورش بافق با بیان اینکه در سال جاری بیش از530داوطلب کنکور سراسری در رشته های ریاضی،تجربی و انسانی در دانشگاه پیام نور این شهرستان باهم به رقابت می پردازند گفت: ازاین تعداد بیش از 190نفر در رشته تجربی،بیش از 75نفر در رشته ریاضی و بیش از 95نفر در رشته انسانی در کنکور سراسری سال جاری شرکت می کنند.
قاسم زاده به تشریح تعداد نفرات هر رشته به صورت مجزا پرداخت و بیان داشت:در رشته ریاضی 29نفر زن و 47نفر مرد،در رشته تجربی 124نفر زن و 68نفر مرد و در رشته انسانی 71نفر زن و 25نفر مرد باهم رقابت می کنند.
وی با اشاره به برنامه های اجرایی در خصوص دانش اموزان برای امادگی جهت کنکور سراسری تصریح کرد:برگزاری طرح امگا،برگزاری کلاس های اموزشی در دروس تخصصی و برگزاری کلاس مشاوره با عنوان”صدای پای کنکور”ویژه دانش اموزان متوسطه دوم برخی از برنامه های اجرایی برای داوطلبان کنکور این شهرستان می باشد.
معاون پرورشی و فرهنگی اموزش و پرورش بافق در رابطه با کارت ورود به جلسه داوطلبان خاطر نشان کرد:داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را تا 6تیرماه از سایت سنجش تهیه کنند.
خبر : پریسا رجبی

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *