- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

قتل عام یمنیها در سایه جام جهانی فوتبال

در روزگاری به سر می بریم که دنیا سرگرم بازیهای جام جهانی است و مردم به تب فوتبال دچار شده اند. اخبار و حواشی فوتبال و مسابقات جام جهانی در روسیه را دنبال می کنند و به فکر برد و باخت تیمهای حاضر در جام جهانی هستند. تعداد زیادی از کشورهای مختلف به روسیه سفر کرده اند تا از نزدیک شاهد مسابقات و برد و باخت تیمها باشند. از برد تیمشان به جشن و پایکوبی در خیابانها مشغول می شوند و خود را سرگرم توپ گرد و مستطیل سبز نموده اند. و متاسفانه در همین زمان در کشور یمن مردم دچار جنگ و خونریزی هستند، کشورهای غاصب چون امریکا، انگلیس، عربستان و اسرائیل به بهانه های واهی خون مردم را در یمن به ناحق می ریزند.
یک زمان داعش در عراق و سوریه را مامور کشتن شیعیان می کنند و زمانی دیگر خود در فلسطین و یمن به جنگ و خونریزی مشغول می شوند.

با رجوع به قران و احادیث در خواهیم یافت که:
در دورانی، دنیا را جنگ و خونریزی فراخواهد گرفت، بی عدالتی رواج خواهد یافت و مردم از مسئولین دلسرد شده و به دنبال عدالتگر حقیقی خواهند بود. با این تفاسیر روا نیست که دیگر در خواب غفلت بسر برده و همچون گذشته سرگرم مادیات باشیم، باید در خود امادگی برای ظهور منجی عالم بشریت را ایجاد کنیم تا حسرت و اندوه برایمان بجا نماند و مانند مردم کوفه نباشیم که امام خود را تنها گذاشتند.
امام زمان (عج) چشم به یاری شیعیان واقعی دارند تا بتوانند پرچم عدالت را در دنیا علم کرده و به جنگ و خونریزی پایان دهند. به امید درک هر چه بهتر و بیشتر این دوران

محمود حاجی محمدی