به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه  با موضوع «راهکارهای ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی با عنایت  به دیدگاههای مقام معظم رهبری» برگزار گردید.

در این جلسه حجه الاسلام سید جواد سلیمانی، رییس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به انتخاب داهیانه و هوشمندانه  مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» عنوان کرد که مقام معظم رهبری با توجه به دغدغه ای که برای سربلندی و عزت و استقلال کشور دارند با درایت و بصیرت و هوشمندانه شعار حمایت از کالای ایرانی را  انتخاب کردند.

وی در این جلسه با اشاره به کیفیت کالاهای ایرانی بیان کرد که باید کالاهای ایرانی با کیفیت بالا تولید شود تا مردم تشویق به حمایت از استفاده از کالاهای داخل شوند و از طرف دیگر برای تقویت چرخه صنعت  از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری شود تا امنیت شغلی کارگران تامین شود و در این صورت است که بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

در ابتدا حسین ارجمند دبیر شورای فرهنگ عمومی هم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات بیان کرد که ماه رمضان ماه خودسازی  وبلوغ معرفت و شناخت انسان نسبت به خداوند است و در این ماه عزیز انسان با تمسک به خداوند و چنگ انداختن به دامان الهی، به دنبال جلب رحمت الهی است .

هم چنین وی با اشاره به نقش هنر در فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد که   زبان هنر یکی از تاثیر گذارترین ابزار برای اعتلای فرهنگ است و نقش هنر و هنرمندان در فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگی  نقشی برجسته و غیر قابل انکار است و می توان با استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای هنرمندان در ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی بهره جست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *