شهردار بافق: با همت این نهاد 20 گام برند سازی وتوسعه شهری مبتنی بر گردشگری در ۴فاز با حمایت شهروندان برای اولین بار در کشور، در بافق اجرا می شود.
به گزارش عصر بافق ؛ شهردار بافق در حاشیه اولین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شورای اسلامی شهر بافق گفت: در مرحله اول برنامه، شهر برای شهروندان بافقی به جای بهتری برای زندگی تبدیل می شود در واقع اعتقاد داریم که تا زمانی که منزلی برای شهروندانش جذاب ودوست داشتنی نباشد هرگز مهیای پذیرش مهمان نیست.

سید علی نوروز زاده افزود: زمانی که شهروندان بافقی حس کنند در بهترن شهر و در فضایی زیبا و دل انگیز زدندگی می کنند می توان وارد مرحله بعدی شد.
وی ادامه داد: در فاز دوم هدف آماده سازی بسترها برای سفر واقامت هم استانیهای عزیز در شهر بافق فراهم می شود.
نوروززاده تصریح کرد در فاز سوم با مهیا شدن زیر ساخت ها بازدید هموطنان عزیز از جای جای میهن اسلامی ایران از شهر بافق حداقل سالی یکبار محقق خواهد شد.
شهردار بافق به فاز نهایی این برنامه اشاره کرد و گفت: درفاز چهارم بعد از فراهم شدن فازهای سه گانه، از شهری برخورداریم که آمادگی پذیرایی از هر قشر گردشگری از جمله گردشگر ملی و بین المللی را خواهد داشت.
نوروز زاده با بیان اینکه تمام تلاشمان را خواهیم کرد که کیفیت رو فدای کمیت نکنیم تصریح کرد: هم اینک از فاز اول عبور کردیم و بخش عمده ای از فاز دوم عملیاتی شده که نوروز امسال شاهد بازدید شهروندان از جای جای کشور از بافق بودیم.
وی  در پایان گردشگری را یک صنعت چند بخشی عنوان کرد و گفت: در این صنعت نمی شود با تقویت فقط یک بخش انتظار بازدهی فراوان از آن داشت بر همین اساس با تدوین گامهای اساسی برندسازی در کشور سعی می کنیم که به صورت سیستماتیک وبرنامه ریزی شده شاخصهای گردشگرپذیری وایجاد یک شهر دلپذیر برای شهروندان را افزایش بدهیم وانتظار داریم شهروندان و مدیران و مسولین شهری برای تحقق این امر حداکثر همکاری را داشته باشند.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *