امام جمعه میبد گفت:
در تعیین حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های جنوبی استان، بی عدالتی نشود/ میبد و اردکان هر کدام یک نماینده مستقل در مجلس داشته باشند / اردکان اینفو
#عدالت یعنی چه؟ لطفا یک نفر بیاید از اول برایمان این واژه را معنی و بازتعریف کند. پس از گذراندن بیش از چهل سال عمر و کلماتی که با معانیش در ذهنمان نقش بسته، عجین شده و با آنها زندگی کردیم یک نفر باید بیاید دوباره اغلب کلمات را برایمان معنی کند، ما به شک افتادیم، اصلا گیچ شدیم، ظاهرا این واژه هم در کنار بسیاری از واژه های دیگر از اصالت خود فرسنگها فاصله گرفته و رنگ باخته است یا اصلا از ابتدا معانی برای ما متفاوت بوده است؟!
چطور ممکن است شهری برای ۳۷ سال نماینده نداشته باشد و در کنارش شهرستانی پنج دوره متوالی نماینده در مجلس داشته باشد و عدالت نیز برقرار باشد؟ و اکنون که فرصت اصلاح پیدا شده، همه از عدالت صحبت می کنند و به روش قبل اصرار دارند بلکه بدتر از قبل. در استان اگر یک عزیز کرده و نورچشمی به دو عزیز کرده و نورچشمی تبدیل شود عدالت برقرار شده است؟ هر چند که میبد هم چیزی کمتر از نورچشمی در استان ندارد و میبد هم برای پنج دوره متوالی نماینده از خود در مجلس داشته است.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *