سال ۹۵ اوج فعالیتهای #گردشگری شهرداری بافق بود و به نوعی این صنعت در بافق گل کرد و جواب داد، گویی که در شهرستان بافق به جز صنعت گردشگری، صنعت و حرفه دیگری وجود ندارد که البته کاری در خور تحسین، شایسته و قابل تقدیر نیز بود. معدن و منبع صنعت گردشگری تمامی ندارد و هر نوع سرمایه گذاری در این صنعت قابل قبول بوده و در آینده ای نه چندان دور که تمامی منابع از هر نوع رو به پایان گذاشت، این صنعت ماندگار است که به کمک اقتصاد هر شهر و کشوری خواهد شتافت و صد البته که شهرستان بافق با آن قدمت فرهنگ، کثرت بناهای تاریخی و گردشگری که برای ما به یادگار مانده، ظرفیتهای طبیعی و خدادادی که در این سرزمین برای ما به امانت گذاشته شده و عزم جدی شهردار و شورای شهر قبلی و فعلی در ساخت و تجهیز مکانهای زیبای تفریحی و گردشگری نمونه، این داستان را برای آینده بافق جذابتر و از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد کرد.
پس از نمونه شدن شهردار بافق در سال ۹۵ و مطرح شدن اسم زیبای بافق در کشور و بالیدن ما بافقیها به این داستان مبارک، در سال بعد انرژی مضاعفی در جهت رشد بیشتر و سعی در کسب رتبه اول کشوری در مردم و مسئولین بافق نمایان شد و نتیجه اش بسیار ملموس تر بود چرا که مغازه داران بافقی که اثرات پر خیر و برکت این حرکت بزرگ و توسعه زیبا در شهرستان را با کسب درآمد بیشتر درک کرده بودند طی حرکتی خودجوش با نصب بنر و پارچه نوشته هایی از شهردار نمونه کشوری سال ۹۵ و برنامه های متنوع تر و صد البته بهتر که از طرف شورا و شهردار در سال ۹۶ برگزار شده بود تقدیر به عمل آوردند اما سوال اساسی که ذهن ما را درگیر کرده این است: چه اتفاقی افتاد، چه ساز و کاری از طرف سرپرستی میراث بافق و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در خصوص انتخاب شهردار و شهر نمونه و معرفی به کشور در نظر گرفته شد تا شهر بافق از رتبه دوم کشوری در سال ۹۵ به رتبه هیچ حتی در استان در سال ۹۶ تنزل پیدا کند؟!!
پ.ن.: البته با این وجود، هیچ هیچ هم نبود، شهرداری بافق در سال ۹۶ رتبه اول بین شهرداریهای یزد را در موضوع ستاد خدمات سفر به خود اختصاص داد. در آینده بیشتر خواهیم نوشت.
شوای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *