فرماندار بافق در نشست برنامه ریزی برگزاری جشن گلریزان در این شهرستان گفت: باید تدابیری اتخاذ شود تا عنوان “جشن گلریزان” عنوان اختصاصي براي ستاد دیه استان باشد.

به گزارش عصر بافق؛ نشست برنامه ریزی برگزاری جشن گلریزان در بافق با حضور فرماندار، رییس دادگستری، شهردار، مدير عامل ستاد ديه استان و معاون اداره كل زندان ها و اقدامات تاميني در محل دفتر کار زاده رحمانی فرماندار برگزار و پیرامون برگزاری پنجمین برنامه جشن گلریزان بافق بحث و تصمیم گیری شد.
فرماندار بافق در این نشست گفت: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به کاهش جمعیت کیفری در جامعه می انجامد که خروج هر زندانی از زندان در واقع به نحوی از دیگر آسیبهای اجتماعی جامعه جلوگیری می کند.
محمد زاده رحمانی افزود: با توجه به اینکه آسیبهای جدی خانواده این زندانیان را تهدید می کند و فرزندان این زندانیان به سبب نبود سرپرست و پدر خانواده در معرض آسیبهای فراوانی قرار می گیرند، ضروری است که خیرین وارد این میدان خیر شده و ضمن تحکیم و حفظ بنیان خانواده این مددجویان، در فرهنگسازی در این زمینه و همچنین گسترش مباحث پیشگیری از جرم گامی موثر بر دارند.
وی همچنین در این نشست خواستار جلوگیری از برگزاری برنامه های موازی با عنوان جشن گلريزان شد و عنوان داشت: باید تدابیری اتخاذ شود تا عنوان جشن گلریزان فقط براي ستاد دیه باشد.
در ادامه حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم پرداختند و تصمیماتی اتخاذ نمودند.
در پایان مقرر شد این برنامه در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در شب ميلاد امام حسن مجتبي (ع) در محل پارک آبشار بافق برگزار شود.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *