نشست نقد و بررسی کتاب با حضور منصور ضابطیان یکی از روزنامه نگاران و نویسندگان نامی کشور در کتابخانه محمدمفیدی بافقی برگزار شد.
به گزارش عصربافق، دراین نشست که مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان،فرماندار بافق، جمعی از مسوولان وبیش از یکصد نفر از دوستداران کتاب حضور داشتند اثار منصورضابطیان نقد و برسی شد.
منصور ضابطیان در این نشست به تشریح جاذبه ها و پتانسیل های گردشگری بافق در تمامی حوزه ها پرداخت و با تاکید بر معرفی بافق به عنوان قطب گردشگری برای جذب توریست از نقاط مختلف کشور گفت:امروز صنعت گردشگری در هیچ کجا رشد نخواهد کرد مگر اینکه مردم باور کنند که حضور توریست در شهر به پیشرفت و رونق آن کمک می کند.
وی با بیان اینکه ذخایر معدنی بافق زمانی پایان می باید اما حضور توریست و جذب گردشگران ادامه خواهد داشت،بیان کرد: اقتصاد بافق معدن محور می باشد و مسئله گردشگری و توریسم بسیار مفید و پراهمیت است.
این نویسنده به لزوم سفرکردن برای همه افراد تاکید کرد و بیان داشت:سفر شکلی دیگری به زندگی انسان ها می دهد و سفر کردن تمرین یک مانور بحران برای زندگی است.
ضابطیان خطاب به همگان افزود:سعی کنید به سفرهای داخلی بروید،آنچه مهم است مقصد نیست بلکه تغییر و شکلی است که در انسان ایجاد می کند.
گفتنی است: منصور ضابطیان روزنامه‌نگار، کارگردان، مجری،سفر نامه نويس و تهیه‌کننده و نویسنده کتاب های مارک دو پلو،سباستین و برگ اضافی است.

خبر: پریسا رجبی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *