به چه حقی نماینده اردکان، یکی از اعضای شورای شهر یزد را تهدید می کند!؟
آقای تابش! ادب نفس ندارید لااقل ادب بحث داشته باشید
✍رضابردستانی
آقای سفید! متاسفانه هم رئیس شورای شهر یزد هستید؛ هم رئیس شورای استان و اما بی پرده بگوییم؛ هم شما را تحمل می کنیم هم خنده های دندان نمای یارانتان را؛ فعلا و فقط تا کمی بعد! و اما داستان چیست؟ بشنوید و اعلام موضع کنید.
چند روز قبل، تابش، نماینده اردکان نه از طریق موبایل خودش که از طریق موبایل #موسوی_بیوکی، پدیده ی نمایندگی مجلس که دیگر نظیرش را در تاریخ نخواهیم یافت! با یکی از اعضای شورای شهر تماس می گیرد و با لحنی توهین آمیز! گلایه هایی را مطرح می کند البته با همان کلمات آشنایی که خیلی ها، بارها از تابش شنیده اند و دست آخر تهدید می کند اگر یک بار دیگر درباره اردکان حرف زدید آن وقت…
تلفن همرای آن عضو شورا، شوربختانه یا خوشبختانه مجهز به برنامه کال رکورد (ضبط مکالمات ورودی و خروجی به صورت اتوماتیک بوده) این را گفتیم برای آن که برخی احتمالا هوس خواهند کرد موضوع را تکذیب کرده و یا شاید ماست مالی کنند و اما آن عضو چه کرده و چه گفته و چگونه به گوش تابش رسیده را بخشی می دانیم و بخشی نمی دانیم اما همین قدر می دانیم که رازدارتر از موسوی بیوکی نخواهید یافت!!!
این که تابش چرا به خودش اجازه می دهد با احدی از اعضای شورای شهر یزد با هرلحن و ادبیاتی که دوست دارد حرف بزند به خودش مربوط نیست بیشتر به اطرافیانی مربوط است که وی را بیشتر از حد استاندار بادکرده اند! و اما این که تابش نماینده یکی از شهرستان های استان یزد به خودش اجازه بدهد، احدی از نمایندگان شهر یزد را تهدید کند از آن حرف ها است
یک سؤال و فعلا پایان ماجرا:
آقای مروتی! اگر نماینده اشکذر و یزد با ادبیاتی که تابش با یکی از اعضای شورای شهر یزد حرف زده است، با یکی از اعضای شورای شهر اردکان حرف زده بود چه می کردید؟!
پ.ن: تا همیشه خواهیم گفت: در مظلومیت #خاتمی همین بس که تابش خواهر زاده ی او است و عارف رئیس فراکسیون مورد حمایت او…
https://t.me/rezabardestanii/8899
https://t.me/rezabardestanii

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *