- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

جوابیه رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان به مطلب درج شده در عصر بافق

در پی درج مطلبی تحت عنوان “هفته کار و کارگر با رنگ و بوی اخراج” ابویی، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بافق جوابیه ای به تحریریه عصر بافق ارسال کرده که ضمن تشکر از وی به جهت پاسخگویی عینا منتشر می شود.

“بدون تردید جلو گیری از اتلاف منابع بیت المال وظیفه ای همگانی بوده و بالاخص مسولین ادارات دراین خصوص بیشتر وظیفه مند هستند. در پاسخ به پیام دوست عزیزمان باید بگویم اگر در اداره ای که متولی اصلی دفاع و احقاق حقوق کارگران است و باید نیروهایش هم در راستای خدمت رسانی به جامعه شریف کارگری سرآمد بوده و در انجام وظایف خطیر خود کوتاهی نکرده و سر از پا نشناسد حال اگر شخصی با اغراض شخصی یا هر نیت دیگری در این اداره که وظیفه مقدسی بر عهده دارد اقدام به کار شکنی و عدم انجام وظایف سازمانی و قصور در امور محوله نماید بی شک اولین کسی که از این کار شکنی ها متضرر می گردد جامعه شریف کارگری به عنوان گروه هدف اصلی سازمان خواهد بود. لذا این اداره در راستای تسريع خدمت رسانی به جامعه محترم کار و تولید شهرستان و حساسیت بسیار بالای ضرورت رسیدگی به امر کارگران عزیز هیچ گونه مماشاتی با هیچ شخصی نخواهد داشت و در قبال احقاق حقوق قشر زحمت کش کارگر خود را وظیفه مند دانسته و هرگونه کوتاهی و قصور از ناحیه هرشخصی در هر جایگاهی را در این خصوص بر نمی‌تابد. بی شک کوتاهی در ابلاغ مکتوبات و آرای هیات های تشخیص و حل اختلاف و سایر امور محوله سازمانی در نهایت منجر به وارد شدن خدشه در احقاق حق کارگران خواهد بود علی ایحال با وجود اینکه فرد خاطی حق اعتراض در این خصوص را داشته در موعد قانونی اعتراض نکرده و حاضر به پذیرش خطا و کم کاری خود در قبال جامعه کار و تولید نشده است.
ضمنا در نظر است فرد شایسته بومی دیگری که از تعهد لازم در قبال جامعه کارگری برخوردار است با احراز شرایط لازم جایگزین شود. در نهایت به لحاظ سازمانی تصمیم گیری در خصوص نیروی انسانی موکول به نظر و تصمیم نهایی کمیته سرمایه نیروی انسانی استان می باشد.”