به مناسبت پاسداشت مقام شامخ معلم ، جشن ترنم اندیشه با حضور جمعی از مسئولان و فرهنگیان در بافق برگزار شد.

به گزارش عصر بافق ؛ به مناسبت هفته معلم ، جشن ترنم اندیشه با حضور امام جمعه موقت استان ، امام جمعه شهرستان، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و تنی چند از مسئولان شهرستان و با حضور معلمان سراسر مدارس شهرستان در سالن همایش های آهنشهر برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا ، فرهنگیان فقید و دانش آموزانی که به دیار باقی شتافتند و تبریک هفته معلم گفت : این شهرستان طی یکسال اخیر موفق به کسب رتبه دوم کنکور سراسری در استان یزد شد و از لحاظ میزان قبولی در کنکور رشته انسانی و ریاضی رتبه سوم را در استان به دست آوردند.
اصغر رنجبر بیان داشت : در زمینه عمران و آبادانی ۱۱ پروژه ساخته شد و یا در حال احداث است.
وی افزود : برای نخستین بار در بافق مدرسه رباتیک راه اندازی شد و  همچنین آزمایشگاه فناوری نانو در پژوهشرای دانش آموزی احداث شد و به زودی راه اندازی می شود.
مدیر آموزش و پرورش از دیگر افتخارات شهرستان بافق را  کسب رتبه دوم استانی الگوهای برتر توسط مدرسه شهید اکرمی و برتری فرهنگیان شهرستان در پرسش مهر ریاست جمهوری را عنوان کرد : از ۸۷ نفری که در پرسش مهر رتبه آوردند ۳۳ نفر از فرهنگیان بافقی بودند.

گفتنی است ؛ در پایان این مراسم از ۵۱ نفر از فرهیختگان پیشکسوت، چهره های ماندگار، معلمان بازنشسته،خانواده فرهنگیان شهید و متوفی تجلیل شد.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *